Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
No i co ?
Mamy to wysyłać klientom którzy wybrali sobie Inpost....
Dziękuję bardzo !
Również poproszę o link
Bardzo dobry pomysł! Popieram!
ALLEGRO! Jeśli to czytacie, to wyślijcie bardzo proszę informację do wszystkich Klientów, którzy kupili coś u nas w ostatnich 48h i wybrali dostawę InPost (przede wszystkim dostawy SMART i zwykłe paczkomaty).
To, co się zadziało po stronie InPost jest niedopuszczalne i w żadnym biznesie nie powinno odbyć się bez konsekwencji dla sprawców i satysfakcji dla pokrzywdzonych. Cierpi na tym wiarygodność sprzedawców, co może skutkować zmniejszeniem konwersji, negatywnymi opiniami, zwrotami, niezadowoleniem Klientów...
InPost nadal nie rozwiązał problemu i wystraszeni konsultanci będący na pierwszej linii strzału tłumaczą, że prace cały czas trwają.
Pozdrowienia dla Wszystkich wk... sprzedających.
To już są żarty. Klienci wydzwaniają, że paczki nie wyszły !!!! Wysyłaliśmy maile z informacją, jednak klienci odpowiadają, że inni im wysłali!!!! Czy to jest fair? Rozumiem, że allegro odpowie za tą sytuację?
U nas od kilku minut działa poprawnie, pozostajemy z wami w żalu i nadrabiamy zaległości 🙂
U mnie nadal nie działa.
Już odłączaliśmy, ponownie połączyliśmy i cały czas ten komunikat. Nie nadążamy z odbieraniem telefonów i odpisywaniem ma maile. Już widzę ile negatywów pójdzie. Fajnie, że Wam chodzi. Powodzenia w biznesie. 🙂
U Nas też dalej nie działa 😕
Gorzej, pojawiają się takie maile:
W takim przypadku zmienia się formę dostarczenia w najszybszy mozliwy sposób by klijent byl zadowolony, ale dziwne ze dwa dni temu i wczoraj towar wysylaly do mnie inne firmy za pomocą inpost i dzis benda w paczkomacie ,
Dlaczego my mamy dokładać do awarii nie z naszej winy?
Działa trzeba zrobić tak, w inposcie zakładka IMPORT ALLEGRO ,zarządzanie kontami- powiąż ponownie u nas zadziałało.Powodzenia sprzedający
U mnie niestety nie pomogło 😕
U mnie pomogło "Działa trzeba zrobić tak, w inposcie zakładka IMPORT ALLEGRO ,zarządzanie kontami- powiąż ponownie u nas zadziałało.Powodzenia sprzedający"
ORAZ CTRL+R (odświeżenie strony)
U mnie na jednym koncie wczoraj cały czas było dobrze, a na drugim dopiero późnym wieczorem udało się połączyć. Dziś ran oba konta śmigały ale od kilkunastu minut obydwa padły i jest powtórka z rozrywki. Znikoma część paczek tylko nadana, reszta leży i czeka na lepsze czasy. Ręce opadają.
Działa trzeba zrobić tak, w inposcie zakładka IMPORT ALLEGRO ,zarządzanie kontami- powiąż ponownie u nas zadziałało.Powodzenia sprzedający
U mnei nagle coś zaskoczyło!!! teraz szybka realizacja póki działa!
Próbujcie to co napisałem, po około 2-5 minutach konta zaskoczyły może już problem rozwiązany.
Działa trzeba zrobić tak, w inposcie zakładka IMPORT ALLEGRO ,zarządzanie kontami- powiąż ponownie u nas zadziałało.Powodzenia sprzedający
Dzięki, pomogło.
U mnie na jednym koncie zaskoczyło, drugie nie....
usuń, poprzednie powiązania, ja tak zorbiłam wczoraj i wsyztko zadziałało
dzisiaj, znowu nie działało, usnełam ponownie wszytkie powiazanie i powiązałam ponownie z paczkomaty manager i wygenerowałam przesyłki, nie wiem na jak długo to zadziała, ale spróbuj