anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
Xard86
#10 Popularyzator#

U mnie wczoraj się nie udało, ale dziś pomogło ponowne powiązanie - w managerze w zakładce import allegro jest  taki żółty przycisk "Zarządzanie kontami" i tam rozwijanego menu "Powiąż ponownie". Kilkanaście sekund później paczki pobrane jak należy.

oznacz moderatorów
i-sklep_com_pl
#7 Wielbiciel#

Nadal nie działa. Powiązanie ponowne nie przynosi efektu.

oznacz moderatorów
DEPGAMES-TYCHY
#7 Wielbiciel#

W/g schematu zadziałało.

Paczki pobiera - ale nalicza opłatę.

U nas nie uwzględnia Allegro Smart !

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DEPGAMES-TYCHY Jeśli na Twoim koncie została naliczona dodatkowa opłata z tego tytułu, bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z pomoc@inpost.pl. Twoje zgłoszenie zostanie na pewno zweryfikowane i sprawdzone. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LaniewscyShop
#7 Wielbiciel#

To chyba na stronie In Post , klikam w zarządzenie kontami , powiąż ponownie i mam informację i wyskakuje mi info okno zablokowane

oznacz moderatorów
LaniewscyShop
#7 Wielbiciel#

Może  mi ktoś powiedzieć krok po kroku co trzeba zrobić, czy może lepiej nic nie robić i czekać ?

oznacz moderatorów
www_seltex_pl
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj ta sama sytuacja i u mnie. Od wczoraj ...

Tragiedia.
Klienci oczywiście zniecierpliwieni.
Z automatu spadnie też pewnie jakośc obsługi w allegro.

Dramat.
Jest jakaś szansa na to, że dzisiaj problem będzie rozwiązany?

oznacz moderatorów
FARLAK
#8 Zapaleniec#

U mnie problem od wczoraj, pełno paczek do zrobienia. Kiedy firma ma zamiar rozwiązać problem?

oznacz moderatorów
R4AutoLight
#8 Zapaleniec#

MI jakoś zachyciło i wygenerowałem wszystko naraz.. Tylko z t

ego wszystkiego rozmiar źle wpisałem...

oznacz moderatorów
pmk0018
#9 Pomysłodawca#

Mam 3 konta sprzedażowe i na jednym jest ten problem od wczoraj i dziś się nic nie zmieniło, jest czwartek i każdy liczy aby dostać paczkę przed weekendem więc wysyłam je dziś DPD, kto mi odda za przesyłki smart i dopłaci do różnicy ceny ??!?!

oznacz moderatorów
Anna-Nioska2015
#2 Obserwator#

Witam u mnie nadal jest komunikat 

"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

oznacz moderatorów
Technoana
#8 Zapaleniec#

Spróbujcie przejść na inna przeglądarkę. U mnie jedno konto nie działało po zalogowaniu na innej przeglądarce i powiązaniu ponownie konta ruszyło..

oznacz moderatorów
ZN_MT
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj wieczorem działało.

Od rana znowu komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#11 Animator#

Więc tak... wczoraj wieczorem działało ... dziś rano koło g 7-7:30 też było OK.

Aktualnie ponownie awaria jak wczoraj!!

@_HolaOla_, @InPost  , Może podacie uniwersalną instrukcję jak mamy sobie naprawić działanie integracji lub KIEDY będzie finał tego problemu.

Uważamy również, że dla Nas klientów inPostu i sprzedawców należą się dokładne wyjaśnienia co się stało i przeprosiny. To my tracimy wizerunek u klienta i my ponosimy wszelakie koszta.

oznacz moderatorów
Bellatrix-1999
#9 Pomysłodawca#

Narażacie Sprzedających na kilkudniowe opóźnienie wysyłek/dostaw i to przed weekendem - czy wiecie, jak potem będą zachowywać się Klienci?? Wyleją żale na Sprzedających - oceny, opinie, itp.  - twierdzicie, że niby nie będą liczone przy podsumowaniach kont, ale wielu Klientów zniechęci to do ponownego kupowania u tych Sprzedawców!

Na stronie STARTOWEJ powinna być wyraźna informacja dla Kupujących, a nie gdzieś tam w Aktualnościach...ale co to Was obchodzi, hajs z prowizji tylko się liczy

oznacz moderatorów
vgli
#9 Pomysłodawca#

Rano (7:30 ) wszystko działało, udało mi się wygenerować listy przewozowe. Teraz znowu to samo (uzyskiwanie dostępu, upewnij ...) co za porażka 😒

oznacz moderatorów
I--PGBUD--I
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj w godzinach wieczornych udało się wygenerować etykiety, dzisiaj od rana nadal problem występuje...

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

zacząłem dzisiaj o 4:00 troche podgonilem , ale znowu kicha , wydłużam czas wysylki do 3 dni , innego wyjścia nie ma .

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria u mnie wieczorem działało. Dzisiaj rano nie działało. Usunąłem ponownie powiązanie, zrobiłem je na nowo, a do tego wysłałem screeny na pomoc@inpost.pl tak aby widać było mój login. Po wysłaniu maila, jakieś 5 minut i zaczęło działać. Na razie jest znowu ok. Ciekawe jak długo 😕

oznacz moderatorów
LaniewscyShop
#7 Wielbiciel#

W jaki sposób ponownie powiązać ?

oznacz moderatorów