Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
U mnie wczoraj się nie udało, ale dziś pomogło ponowne powiązanie - w managerze w zakładce import allegro jest taki żółty przycisk "Zarządzanie kontami" i tam rozwijanego menu "Powiąż ponownie". Kilkanaście sekund później paczki pobrane jak należy.
Nadal nie działa. Powiązanie ponowne nie przynosi efektu.
W/g schematu zadziałało.
Paczki pobiera - ale nalicza opłatę.
U nas nie uwzględnia Allegro Smart !
@DEPGAMES-TYCHY Jeśli na Twoim koncie została naliczona dodatkowa opłata z tego tytułu, bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z pomoc@inpost.pl. Twoje zgłoszenie zostanie na pewno zweryfikowane i sprawdzone.
To chyba na stronie In Post , klikam w zarządzenie kontami , powiąż ponownie i mam informację i wyskakuje mi info okno zablokowane
Może mi ktoś powiedzieć krok po kroku co trzeba zrobić, czy może lepiej nic nie robić i czekać ?
Od wczoraj ta sama sytuacja i u mnie. Od wczoraj ...
Tragiedia.
Klienci oczywiście zniecierpliwieni.
Z automatu spadnie też pewnie jakośc obsługi w allegro.
Dramat.
Jest jakaś szansa na to, że dzisiaj problem będzie rozwiązany?
U mnie problem od wczoraj, pełno paczek do zrobienia. Kiedy firma ma zamiar rozwiązać problem?
MI jakoś zachyciło i wygenerowałem wszystko naraz.. Tylko z t
ego wszystkiego rozmiar źle wpisałem...
Mam 3 konta sprzedażowe i na jednym jest ten problem od wczoraj i dziś się nic nie zmieniło, jest czwartek i każdy liczy aby dostać paczkę przed weekendem więc wysyłam je dziś DPD, kto mi odda za przesyłki smart i dopłaci do różnicy ceny ??!?!
Witam u mnie nadal jest komunikat
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Spróbujcie przejść na inna przeglądarkę. U mnie jedno konto nie działało po zalogowaniu na innej przeglądarce i powiązaniu ponownie konta ruszyło..
Wczoraj wieczorem działało.
Od rana znowu komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
Więc tak... wczoraj wieczorem działało ... dziś rano koło g 7-7:30 też było OK.
Aktualnie ponownie awaria jak wczoraj!!
@_HolaOla_, @InPost , Może podacie uniwersalną instrukcję jak mamy sobie naprawić działanie integracji lub KIEDY będzie finał tego problemu.
Uważamy również, że dla Nas klientów inPostu i sprzedawców należą się dokładne wyjaśnienia co się stało i przeprosiny. To my tracimy wizerunek u klienta i my ponosimy wszelakie koszta.
Narażacie Sprzedających na kilkudniowe opóźnienie wysyłek/dostaw i to przed weekendem - czy wiecie, jak potem będą zachowywać się Klienci?? Wyleją żale na Sprzedających - oceny, opinie, itp. - twierdzicie, że niby nie będą liczone przy podsumowaniach kont, ale wielu Klientów zniechęci to do ponownego kupowania u tych Sprzedawców!
Na stronie STARTOWEJ powinna być wyraźna informacja dla Kupujących, a nie gdzieś tam w Aktualnościach...ale co to Was obchodzi, hajs z prowizji tylko się liczy
Rano (7:30 ) wszystko działało, udało mi się wygenerować listy przewozowe. Teraz znowu to samo (uzyskiwanie dostępu, upewnij ...) co za porażka 😒
Wczoraj w godzinach wieczornych udało się wygenerować etykiety, dzisiaj od rana nadal problem występuje...
zacząłem dzisiaj o 4:00 troche podgonilem , ale znowu kicha , wydłużam czas wysylki do 3 dni , innego wyjścia nie ma .
@mdrogeria u mnie wieczorem działało. Dzisiaj rano nie działało. Usunąłem ponownie powiązanie, zrobiłem je na nowo, a do tego wysłałem screeny na pomoc@inpost.pl tak aby widać było mój login. Po wysłaniu maila, jakieś 5 minut i zaczęło działać. Na razie jest znowu ok. Ciekawe jak długo 😕
W jaki sposób ponownie powiązać ?