anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
karmaipasza_pl
#11 Animator#

napisałem na pomoc do inPost . zero reakcji, problem wciąż jest .. masakra

oznacz moderatorów
wypad_com_pl
#11 Animator#

Wczoraj problem zniknął u nas ok. 16:30 aby ponownie pojawić się dziś ok. 10. Allegro i InPost powinno każdemu kupującemu wysyłać powiadomienia że z ich winy niektórzy sprzedający nie mają możliwości wysyłać przesyłek. Dodatkowo za czas awarii tj. od powiedzmy godz. 17 15.09.2020 do całkowitego naprawienia awarii Allegro jak i InPost nie powinny pobierać prowizji ponieważ nie zapewniają aktualnie odpowiednio działających usług. Kolejna sprawa to pełnie wsparcie w sytuacjach kryzysowych z klientami które wynikną w związku z awarią tj. usuwanie komentarzy, brak wpływu na statystyki, udział w ewentualnych kosztach odsyłania przesyłek itp.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

ŚMIECH NA SALI 😬 INFORMACJA OD ALLEGRO W ZAKLADCE , KTÓREJ POTENCJALNY KLIENT NA 90% NIE ZOBACZY !!!!!

CYT ,,

Dziś od godziny 7:00 firma InPost odnotowuje problemy z integracją Allegro z Managerem Paczek. Sprzedający mogą mieć trudność z nadawaniem przesyłek, przez co część z nich dotrze do klientów nieco później, niż zwykle.

InPost pracuje już nad rozwiązaniem problemu.

Jeśli Twoja paczka dotrze do Ciebie z opóźnieniem, nie uwzględniaj tego w ocenie transakcji. Sprzedający nie mają wpływu na tę awarię, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Dziękujemy!

oznacz moderatorów
Bellatrix-1999
#9 Pomysłodawca#

cały hejt spadnie na Sprzedających, niestety

 

oznacz moderatorów
TanieTonery78
#7 Wielbiciel#

Proszę o link do tej zakładki.

oznacz moderatorów
Bellatrix-1999
#9 Pomysłodawca#

to samo pisaliśmy - ciekawe kto odciąży Sprzedawców od tych problemów - my już odbieramy telefony od zacietrzewionych Kupujących - twierdzą, że "nie kupują od Allegro tylko od nas i nie obchodzą ich awarie.." - Super, co??

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

bo mają rację , ale mu kupujemy uslugę od allegro i powinniśmy wystąpić o rekomensatę .

oznacz moderatorów
Bellatrix-1999
#9 Pomysłodawca#

taa, juz widzę tę rekompensatę...A cały hejt wymierzony w Sprzedających, którzy niczym nie zawinili??

 

oznacz moderatorów
almex-b
#7 Wielbiciel#

Witam

problemy z przekazaniem danych do inpost nadal występują  !!!

oznacz moderatorów
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

Działa Wam już manager paczkomatów?

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

nie

oznacz moderatorów
Adamke72
#8 Zapaleniec#

Powtórka z rozrywki

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

ruszyło po ponownym powiązaniu z managera paczek 🤗

oznacz moderatorów
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

Jak to zrobić? pomożesz coś?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

zarządzanie kontami , kliknijw trójkącik , powiąż ponownie - dalej intuicyjnie

oznacz moderatorów
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

Daj mi numer do siebie. 

oznacz moderatorów
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

Podaj mi numer do siebie to zadzwonię. Dziękuje

oznacz moderatorów
deny_01
#9 Pomysłodawca#

Nam działa.

oznacz moderatorów
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

Pomożesz coś? podasz mi numer telefonu to zadzwonię.

oznacz moderatorów
deny_01
#9 Pomysłodawca#

O 10 rano udało się zassać paczki z dziś i wczoraj. Jak na razie działa.

oznacz moderatorów