
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nadal mam problem z połaczeniem. Komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponownie jest to samo. Czy naprawdę trzeba tak utrudniać pracę innym? "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas pomogła zmiana przeglądarki! Ale nie dam gwarancji że w każdym wypadku to rozwiąże problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie pomogło powtórne powiązanie konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam problem z wysyłką przez alegro inpost. klikam na nadaj paczke alegro inpost i po otworzeniu sie strony inpostu wyskakuje mi komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! " i ten komunikat wisi już kilka godzin i nie mam jak nadać paczki.
najwyraźniej największy problem to import danych do wysyłki z allegro do inpostu.
wie ktoś może jak rozwiązać ten problem??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@imhotep7 Post w tym temacie oznaczony jako rozwiązanie https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/problemy-z-integracj%C4%85-inpos...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety ten sposób nie zadziałał.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A spróbuj przez manager.paczkomaty.pl U mnie działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przez managera też nie działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A odłączenie konta i przyłączenie na nowo ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
próbowałam nadal nic. wyczyściłam też ciastka. kilka razy mialam ten problem i zazwyczaj odłączenie konta działało. Teraz nie działa żaden sposób.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To brak mi pomysłów. Może wyłącz i włącz ponownie komputer. Wiem ,że to chwytanie się brzytwy, ale może.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kryska66, czy mogę prosić Cię o informację, na czym dokładnie polega Twój problem? Jeśli widzisz jakiś komunikat dotyczący błędu, przydatny byłby zrzut ekranu. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jakkolwiek bym nie wchodziła na allegro In Post ( zarówno od strony allegro jak i managera paczek) caly czas wyskakuje komunikat "kryska66 - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "
Próbowałam poprzez 2 przeglądarki i cały czas jest to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kryska66, mogłabym Cię jeszcze poprosić o załączenie tu zrzutu ekranu? Prześlę go również z zapytaniem, co może być tego przyczyną. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kryska66, bardzo Ci dziękuję za zdjęcie oraz opis. Zgłoszę problem do odpowiedniego działu. Postaram się jak najszybciej wrócić z odpowiedzią zwrotną.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kryska66 Odblokuj wyskakujące okna (popupy) w przeglądarce.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem był w zablokowanych okienkach. 🙂 Już wszystko ogarnęłam Dziękuję za pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Post nieważny, już sobie poradziłam z rozwiązaniem. Nie wiem ile razy wiązałam konta na nowo, może kilkanaście, ale w końcu się udało. Powodzenia wszystkim.