anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
Vending-Partner
#8 Zapaleniec#

allegro powinny automatycznie informować klientów wybierających przesyłki inpost o zaistniałej sytuacji!

 

oznacz moderatorów
jaruh8
#9 Pomysłodawca#

Tak, ja cały czas od rana.

Ie uśmiecha mi się mniej gwiazdek za problemy po stronie allegro-inpost.

oznacz moderatorów
PHU-Renoma-Pisz
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry również mamy problem z powiązaniem kont . Zastanawiam się tylko nad jedną rzeczą komu zostaną przypisane komentarze negatywne od kupujących w opóźnionych przesyłkach. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PHU-Renoma-Pisz Tak jak informowaliśmy, decyzje w sprawie konkretnych komentarzy będziemy podejmować indywidualnie, więc w przypadku ewentualnej, negatywnej opinii, prosimy o kontakt z nami. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
mini_boy2206
#2 Obserwator#

oczywiście Sprzedającym, ale jak to pracownik Allego napisał - każdy negatyw rozpatrywany jest indywidulanie i kto wie może go usuną, a jak nie to cóż - wystarczy poczekać 12 miesięcy i sam zniknie. Ale absurdalna sytuacja.

oznacz moderatorów
LaGroszki
#9 Pomysłodawca#

Ja mam również od wczoraj. 

oznacz moderatorów
smerfusklep
#8 Zapaleniec#

tak ,nie mogę nic zrobić

oznacz moderatorów
Vending-Partner
#8 Zapaleniec#

tak, od wczoraj

oznacz moderatorów
progis_biz
#7 Wielbiciel#

TAK, nie działa

oznacz moderatorów
sklep_trzcianka
#7 Wielbiciel#

Ja mam problem od 16.09

oznacz moderatorów
americanbeauty-7
#7 Wielbiciel#

tak

 

oznacz moderatorów
malgoskailolek
#2 Obserwator#

 Dobry wieczór, ja walczę z nadaniem swoich zamówień dla WOŚP od godziny i nic, cały czas pojawiają się te same komunikaty.

Małgorzata (malgoskailolek)

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@malgoskailolek Cześć. Jakie komunikaty się pojawiają? Załącz proszę zrzuty ekranu, pomożemy Ci. 

oznacz moderatorów
m_w98
#8 Zapaleniec#

Jak poradzić sobie z tym problemem? 

Odinstalowałem aplikacje mobilne allegro, wyłączyłem blokowanie przekierowania i reklam, wyskakuje mi okienko z kodem, klikam "dalej" następnie "powiąż konto", pojawia się komunikat gotowe a na stronie inpostu wyskakuje ciągle ta informacja...

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@m_w98  Żeby powiązać  konto  Allegro z InPost musisz wejść na stronę https://inpost.pl/  tam  zalogować się do Menadżer paczek  i  jeśli pojawi się opcja powiązania kont no to  wykonać.

Aplikacja Allegro nic do tego nie ma.

oznacz moderatorów
m_w98
#8 Zapaleniec#

No tak też robie, przez menadżera, klikam powiąż, przekierowuje mnie na allegro, robie co tam każą a potem na inpoście i tak błąd

W innym wątku zalecali odinstalowanie aplikacji gdy to sie dzieje.

oznacz moderatorów
Retro1800
#8 Zapaleniec#

u mnie to samo 😞

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@m_w98

1. Tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje usuwasz powiązanie z "Allegro InPost Integration" (jeśli masz).
2. Tutaj https://manager.paczkomaty.pl/allegro/import-auctions klikasz w "Zarządzanie kontami", usuwasz powiązane konta (jeśli masz), klikasz "DODAJ NOWE", wpisujesz nick i klikasz "Powiąż".
3. Otwiera Ci się strona allegro, gdzie w kolejnych oknach klikasz na "DALEJ", "KONTYNUUJ" I "POWIĄŻ KONTO".

PS Nie możesz tego zrobić na komputerze, jak człowiek?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
m_w98
#8 Zapaleniec#

@Knowhere 

No cóż, powtarzałem te kroki kilkukrotnie, korzystając z różnych przeglądarek.

Próbowałem na telefonie bo na komputrze sytuacja jest dokladnie identyczna.

Nie mam pojęcia w czym tu jest problem, z szukania rozwiązań wynika ze zdarza sie stosunkowo często.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@m_w98 U mnie działa za każdym razem, bo specjalnie sprawdzałem przed napisaniem tej krótkiej instrukcji.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów