Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , wystawiłem ponownie aukcję licytację gdyż sprzedający który wcześniej wygrał nie dokonał wpłaty. Ponownie mam problem żeby osoba która wygrała zapłaciła za towar. Nie odbiera telefonu , zero kontaktu. Mam w rachunkach z allegro naliczoną prowizję od sprzedaży. Czy jeśli klient nie wybrał opcji dostawy, zapłaty za towar muszę opłacać prowizję? Pozdrawiam @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@xxxszybki1990xxx jak nie opłaci do 30 dni a tyle ma to po tym terminie dostaniesz zwrot prowizji 😄
Czyli mam zrobić opłatę dla allegro i potem czekać od nich na zwrot ? Przecież widzą że sprzedający nie dokonał wpłaty za przedmiot, moim zdaniem powinna być naliczona prowizja po opłaceniu przez kupującego dany przedmiot . Wystawiłem ostatnio parę lat temu coś do sprzedaży, lecz patrzę że nie dość że mają sporą prowizję , to i dziwną politykę regulowania opłat. Dziękuję za poświęcony czas na odpowiedzi i pozdrawiam.
@xxxszybki1990xxx przykre ale tak to działa, jak uzyskasz potwierdzenie rezygnacji to możesz wcześniej wystąpić o zwrot prowizji, a tak pozostaje Ci czekać i pilnuj bo system może zapomnieć 😄
@xxxszybki1990xxx Taki kupujący na AL ma 5dni na opłacenie, jeżeli nie opłaci to oferta się wznowi, jak ten sam kupujący robi to kolejny czas to go zgłoś do Allegro.