Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy jako sprzedający muszę udowodnić kupującemu zwrot kosztów czyli tzw, potwierdzenie z bankowości elektronicznej banku? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak Ty zwrócisz to Allegro daje takie potwierdzenie mailowe. Nie musisz- możesz.
@alleloombard943 jeżeli zlecasz zwrot pieniędzy przez nasz system - to wtedy na prośbę klienta, możemy wysłać do niego takie potwierdzenie. Często jest to pomocne kiedy klient nie może zlokalizować zwrotu pieniędzy. Jeżeli jednak zlecasz zwrot ze swojego prywatnego rachunku - to nie mamy do tego wglądu i możesz być wtedy poproszony o przesłanie potwierdzenia realizacji zwrotu.
pytanie czy takie potwierdzenie muszę wysłać?
@alleloombard943 w Twojej roli jako sprzedającego, jest zlecenie zwrotu pieniędzy za zamówienie - jednak nie musisz tego udowadniać klientowi. Jednak może się zdarzyć, że jako obsługa Allegro, poprosimy Cię o przedstawienie takiego potwierdzenia realizacji zwrotu np. w dyskusji lub mailu i wtedy powinieneś to nam przedstawić, aby rozwiązać problem, który zgłasza klient np. że nie widzi zwrotu pieniędzy.