Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, od ponad pół roku próbuję w kółko uaktywnić Przelewy24. Są przesłane dokumenty oraz przelew weryfikacyjny. Nie potrafię odnaleźć rozwiązania.
@Kuchman Jesteś pewien, że rozbisz przelew weryfikacyjny z rachunku, którego numer podałeś w ustawieniach wypłat?
Muszę to sprawdzić ale z tego co mi przekazano to tak.... sprawdzę i dam znać
Przelew weryfikacyjny wykonywany jest z konta podanego do wypłat. Mimo to nie przechodzi...
@Kuchman Widzę, że 14 lutego ostatni raz rachunek został odrzucony jako niezgodny z ustawieniami konta. Jeśli jesteś pewny, że dane się zgadzają, wykonaj przelew ponownie. Daj znać, jeżeli problem się powtórzy.
Ja mam aktywne tylko PAYU, czy to wystarczy, czy muszę też aktywować przelewy 24?
Co się stanie, jeżeli nie aktywuję przelewy 24?
Wiem już (wstyd)
Dzień dobry, niestety nie udało się nic w tym temacie ruszyć. Środki nadal są zablokowane a już uzbierało się ich trochę. Status w weryfikacji jest już od ponad 2 tygodni. Proszę o pomoc.
@Kuchman jeśli chodzi o wypłaty od operatora PayU to są aktywne, ale masz ustawione wypłaty jeden raz w miesiącu. Natomiast jeżeli chodzi o operatora Przelewy24 to czy mogę poprosić Cię o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl?
Oczywiście
@Kuchman dziękuję! Dostałam e-maila od Ciebie, czy zawsze robiłeś przelew na kwotę 1 zł? Pytam, ponieważ kwota weryfikacyjna to 1,01 zł, być może to powoduje błąd?
@Kuchman sprawdziłam też, że odbiorcą przelewu jest "Blue media", czy to na pewno odpowiednie potwierdzenie?
Proszę wykonaj przelew jeszcze raz, wejdź w tą zakładkę i w części poświęconej operatorowi Przelewy24 wybierz "zrób przelew" lub "przejdź do banku" wtedy i numer konta odbiorcy i kwota podstawi się automatycznie, więc nie będzie problemu z danymi.
Zrobiliśmy przelew według podpowiedzi. Dziękuję
Witam, wykonaliśmy przelew na kwotę 1,01 wg ww wytycznych. Wniosek został znów odrzucony.
@Kuchman, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź. Z tego, co widzę, ostatni przelew weryfikacyjny był wykonany z innego rachunku, niż ten zadeklarowany na koncie. Jedynie prawidłowo wykonany przelew aktywuje wypłaty. Zrobisz to poprzez ten link.
Dzień dobry, znów proszę o pomoc. Zmieniliśmy nr konta i znów nie przechodzi przelew weryfikacyjny. Mogę prosić o pomoc.
@Kuchman Widzę u nas komunikat o braku dokumentów. Prześlij ponownie zdjęcie lub skan ważnego dokumentu tożsamości. Możesz też przesłać paszport i oświadczenie potrzebne, gdy dokument nie ma adresu.
Dokumenty dosłane, przelew wykonany ponownie. Mogę prosić o sprawdzenie ....
@Kuchman Tak, sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie ze szczegółami, gdy tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie.