anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelewy24- problem a aktywacją

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Hej, od ponad pół roku próbuję w kółko uaktywnić Przelewy24. Są przesłane dokumenty oraz przelew weryfikacyjny. Nie potrafię odnaleźć rozwiązania. 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Jesteś pewien, że rozbisz przelew weryfikacyjny z rachunku, którego numer podałeś w ustawieniach wypłat?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Muszę to sprawdzić ale z tego co mi przekazano to tak.... sprawdzę  i dam znać

oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Przelew weryfikacyjny wykonywany jest z konta podanego do wypłat. Mimo to nie przechodzi...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Widzę, że 14 lutego ostatni raz rachunek został odrzucony jako niezgodny z ustawieniami konta. Jeśli jesteś pewny, że dane się zgadzają, wykonaj przelew ponownie. Daj znać, jeżeli problem się powtórzy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Ja mam aktywne tylko PAYU, czy to wystarczy, czy muszę też aktywować przelewy 24?

Co się stanie, jeżeli nie aktywuję przelewy 24?

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wiem już (wstyd)

oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, niestety nie udało się nic w tym temacie ruszyć. Środki nadal są zablokowane a już uzbierało się ich trochę. Status w weryfikacji jest już od ponad 2 tygodni. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman jeśli chodzi o wypłaty od operatora PayU to są aktywne, ale masz ustawione wypłaty jeden raz w miesiącu. Natomiast jeżeli chodzi o operatora Przelewy24 to czy mogę poprosić Cię o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman dziękuję! Dostałam e-maila od Ciebie, czy zawsze robiłeś przelew na kwotę 1 zł? Pytam, ponieważ kwota weryfikacyjna to 1,01 zł, być może to powoduje błąd? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman sprawdziłam też, że odbiorcą przelewu jest "Blue media", czy to na pewno odpowiednie potwierdzenie? 
Proszę wykonaj przelew jeszcze raz, wejdź w tą zakładkę i w części poświęconej operatorowi Przelewy24 wybierz "zrób przelew" lub "przejdź do banku" wtedy i numer konta odbiorcy i kwota podstawi się automatycznie, więc nie będzie problemu z danymi.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Zrobiliśmy przelew według podpowiedzi. Dziękuję

oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

 Witam, wykonaliśmy przelew na kwotę 1,01 wg ww wytycznych. Wniosek został znów odrzucony.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kuchman, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź. Z tego, co widzę, ostatni przelew weryfikacyjny był wykonany z innego rachunku, niż ten zadeklarowany na koncie. Jedynie prawidłowo wykonany przelew aktywuje wypłaty. Zrobisz to poprzez ten link.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, znów proszę o pomoc. Zmieniliśmy nr konta i znów nie przechodzi przelew weryfikacyjny. Mogę prosić o pomoc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Widzę u nas komunikat o braku dokumentów. Prześlij ponownie zdjęcie lub skan ważnego dokumentu tożsamości. Możesz też przesłać paszport i oświadczenie potrzebne, gdy dokument nie ma adresu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Dokumenty dosłane, przelew wykonany ponownie. Mogę prosić o sprawdzenie ....

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Tak, sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie ze szczegółami, gdy tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów