Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Otrzymałam zapytanie od klientki, „kiedy dotrze moja przesyłka”
Nr przesyłki Allegro A000T9X057 została wysłana w dniu wczorajszym po godzinie 13, więc w dniu dzisiejszym powinna być u klientki, a nadal jest w drodze...
Niestety nie wybrała Inpost, a One i teraz problem.... Drogie Allegro, co mam odpowiedzieć klientce?
@FH2024 napisz do allegro 🙂
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
Cześć, przesyłka A000T9X057 dzisiaj dotarła do oddziału w Łodzi, więc klientka w najbliższym czasie powinna otrzymać zamówienie. Przepraszam za opóźnienie w dostawie.