anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka nie odebrana przez kuriera

MAMY ROZWIĄZANIE!
roldiet
#8 Zapaleniec#

Tak jak w temacie. Przesyłka miała być odebrana przez kuriera do godziny 16. 

Allegro A0019G7NE7

Allegro One Punkt UPS

Co teraz?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
mdrogeria
#21 Demiurg#

teraz jest 17:42

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#10 Popularyzator#

@roldiet teraz trzeba czekać do jutra, a potem zgłosić do Allegro żeby nie odejmowali puntów😉

oznacz moderatorów
roldiet
#8 Zapaleniec#

Ok. Dziękuję

oznacz moderatorów
fox_paws
#13 Ambasador#

@roldiet I przyzwyczaj się, że tak będzie przynajmniej raz  w tygodniu.

oznacz moderatorów
roldiet
#8 Zapaleniec#

Jak zgłosić do Allegro że kurier nie przyjechał po paczkę? Allegro odjeło mi już punkty za czas wysyłki.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@roldiet Możesz podać nam numery zamówień tutaj w wątku lub zgłosić je do nas przez ten formularz

oznacz moderatorów
roldiet
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@roldiet poprosiłam o wykluczenie Twojej przesyłki ze statystyk. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

żadna z moich przesyłek UPS nie została odebrana w terminie przez kuriera, mimo zamówionych podjazdów. 

numery zamówień: 


 6a3bc770-a121-11ef-aae6-05fc2759b046

e5eaf950-a0f8-11ef-bde0-8778afe1a180

465b9981-a0f3-11ef-8a22-09de030586df

f5d37750-a0eb-11ef-aacf-4dc12abe6b63

fa5342d0-a0da-11ef-b052-5bf47bbbbcb6

c0b7d6d0-a0d0-11ef-8c95-05f0100cf712

91181310-a0ba-11ef-9e4f-8751ac1968b8

0b869c82-a06f-11ef-bb06-59340d58d84f

926a7033-a058-11ef-87e4-2bf54b2a08cc

026fa760-a059-11ef-89d1-876a3fbc2250

 5540def0-a04f-11ef-bc9c-3d3fad9cd719

d860f610-a047-11ef-b303-cb8efb70170c

a41e78b0-a046-11ef-b9b7-85038c6ee16c

9f11f0a0-a022-11ef-9274-dd89f161b6bc

481daa80-9ef3-11ef-aae6-05fc2759b046

db917110-9e7c-11ef-a56a-d33c3206ddb1

2d218f02-9e24-11ef-8713-4b950682489e

ea696150-9dde-11ef-b54b-7772a904bc2c

b5cfde91-9dc2-11ef-bedd-919ab7aa4dbc

21602b13-9da5-11ef-87e4-2bf54b2a08cc

 

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ARNOLD-II skontaktuj się w tej sprawie przez formularz - nasz doradca skontaktuje się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić sprawę braku odbiorów i zgłosi zamówienia do wykluczenia ze statystyk. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Wasz doradca, a w zasadzie kilku już się tak zapętlili w korespondencji ze mną, że winą o obniżenie punktacji obwinili mnie, bo zamiast wysłać paczki 12 listopada, wyszły 13. A stało się tak przez brak podjazdu kuriera... a nie moje widzimisię 

oznacz moderatorów
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

ostatnia wiadomość od Waszego doradcy "Bardzo proszę o przesłanie pisemnego potwierdzenia od przewoźnika, że opóźnienia są spowodowane błędem po jego stronie."
Ja mam to Państwu wysłać? Przecież to Wy dodaliście do cenników i metod dostawy UPS, powinniście zatem zapewnić funkcjonalność tej usługi. 
Odpisuje mi już chyba 8 doradca, w jednej sprawie co chwile inna osoba i w kółko od początku wałkują to samo... 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @ARNOLD-II. Przepraszam za utrudnienia. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @ARNOLD-II.

Wykluczyliśmy poniższe zamówienia: 
6a3bc770-a121-11ef-aae6-05fc2759b046
e5eaf950-a0f8-11ef-bde0-8778afe1a180
465b9981-a0f3-11ef-8a22-09de030586df
0b869c82-a06f-11ef-bb06-59340d58d84f
926a7033-a058-11ef-87e4-2bf54b2a08cc
026fa760-a059-11ef-89d1-876a3fbc2250
5540def0-a04f-11ef-bc9c-3d3fad9cd719
d860f610-a047-11ef-b303-cb8efb70170c
9f11f0a0-a022-11ef-9274-dd89f161b6bc
481daa80-9ef3-11ef-aae6-05fc2759b046
db917110-9e7c-11ef-a56a-d33c3206ddb1
2d218f02-9e24-11ef-8713-4b950682489e
ea696150-9dde-11ef-b54b-7772a904bc2c
b5cfde91-9dc2-11ef-bedd-919ab7aa4dbc
21602b13-9da5-11ef-87e4-2bf54b2a08cc

Poniższe zamówienia są terminowe, więc ich nie wykluczamy: 
f5d37750-a0eb-11ef-aacf-4dc12abe6b63
fa5342d0-a0da-11ef-b052-5bf47bbbbcb6
c0b7d6d0-a0d0-11ef-8c95-05f0100cf712
91181310-a0ba-11ef-9e4f-8751ac1968b8

Natomiast a41e78b0-a046-11ef-b9b7-85038c6ee16c zostało automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Zamówienie automatycznie wykluczone 

a41e78b0-a046-11ef-b9b7-85038c6ee16c

do tej pory gdy zamówienie było anulowane, to nie dało się dla niego wygenerować listu przewozowego, natomiast w tym przypadku list został wygenerowany bez problemu, a paczka wysłana, klient odebrał i cisza, oddać nie chce. Czyli pieniądze klient odzyskał za anulowane zamówienie i w gratisie dostał tez towar z tego zamówienia. Proszę o pomoc w interwencji i odzyskaniu pieniędzy bądź towaru. 

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ARNOLD-II faktycznie nie powinieneś mieć możliwości wygenerowania etykiety nadawczej po anulowaniu zamówienia. 
Jeśli kupujący otrzymał zarówno towar, jak i zwrot środków, z naszej strony możemy wysłać do niego komunikat z prośbą o kontakt z Tobą w celu zwrotu otrzymanego towaru lub środków. Jeśli kupujący nie będzie skłonny do takich ustaleń, możesz podjąć kroki na drodze prawnej wobec kupującego.

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Proszę zatem o kontakt z tym klientem. Na moje wiadomości nie odpowiada. 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Hej, @ARNOLD-II. Skontaktujemy się z klientem w Twoim imieniu.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Klient kupił jeszcze raz i zapłacił za to zamówienie które przez błąd systemu do niego wysłaliśmy, a które było anulowane. Numer zamówienia - f96bf230-a68f-11ef-ae86-1b951112aa43

z wiadomych przyczyn nie wysyłam tego zamówienia. Więc proszę o wykluczenie tej transakcji ze statystyk.

 

 

oznacz moderatorów