Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, wygenerowałam wczoraj etykietę dla zamówienia bee1f030-0ca5-11ef-a8dd-17a19ab3d084 (WEDO przez InPost). Właśnie chciałam spakować paczkę, natomiast w szczegółach zamówienia nie ma etykiety do pobrania w tym miejscu co zawsze (mimo że jest dodany numer przesyłki, więc przesyłka została wygenerowana).
Gdzie mogę pobrać etykietę do tego zamówienia? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MakeYourWish Z jakiej zakładki próbowałaś pobrać etykietę?
Z zakładki "Szczegóły zamówienia". Adres: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/bee1f030-0ca5-11ef-a8dd-17a19ab3d084?sellerId=11...
Screen:
W innych zamówieniach etykieta jest tam gdzie zawsze:
@MakeYourWish Sprawdź proszę, czy możesz to zrobić z poziomu zakładki "zamówione przesyłki".
W tej zakładce, o dziwo, w ogóle nie istnieje ta przesyłka.
Czy zostanę obciążona kosztami, gdy wygeneruje nową, w momecie, gdy tej nie mogę anulować?
@MakeYourWish Nie, opłata za przesyłkę jest naliczana dopiero po zeskanowaniu jej przez kuriera. Proszę, spróbuj wygenerować nową i daj znać, czy się udało.
Super, dziękuję bardzo!