Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient z Czech zakupił towar, i wybrał przesyłkę pobraniową. Niestety nie ma opcji "nadaj przesyłkę".
Dodam iż cennik jaki obowiązuje na tej aukcji przewiduje taką formę wysyłki do Czech.
Gdzie tkwi błąd?
Obrazka nie widzimy, może nie ten dostawca albo...: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Co to znaczy nie ten dostawca? Dodam jeszcze że sprawdziłem w necie dane odbiorcy, to ades (kod pocztowy,itp.) nabywca podał prawidłowe. Brakuje przycisku "nadaj przesyłkę" w podsumowaniu, i nie możemy zrealizować przesyłki.
@niko-alex Podasz mi numer tego zamówienia?
@niko-alex Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
ok.,to czekam
@niko-alex Zgłoszony problem nie jest błędem technicznym. Nie możesz nadać tej paczki przez Wysyłam z Allegro, dlatego nie pojawia się możliwość przekierowania do narzędzia. Pozostaje nadanie przesyłki poza naszym systemem.
Metoda dostawy, którą ustawiłeś w cenniku to "Przesyłka kurierska pobranie", którą nadasz na podstawie umowy własnej. Wysyłam z Allegro obsługuje metody dostawy do Czech, ale te z przedrostkiem "Allegro", w ramach Allegro Standard, a nie umowy własnej. Żeby podobne problemy nie pojawiały się w przyszłości, powinieneś wprowadzić zmiany w swoich cennikach dostawy.
Dzięki za pomoc