anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przewidywany czas dostawy, wprowadzanie w kupujacych w blad

ArtBuds
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  witam. Może Państwo mi wytłumaczą na mojej liście ofert widnieje informacja ze przewidywana dostawa jest na poniedziałek, a nie widnieje ze dostawa jest na SOBOTĘ.  Po złożeniu zamówienia przez kupującego widzę że dostawę ma na sobotę.  Pisałem już do działu technicznego,ale tam mi piszą z automatu regułki i nie idzie od nich wyciągnąć żadnej informacji  . Przez taki błąd tracę sporo klientów, bo wiadomo że zamówi tam gdzie przesyłkę dostanie wcześniej. Proszę mi nie pisać o wyliczeniach, że komputer bierze pod uwagę wysyłanie poprzednich przesyłek. Zgodność wysyłki (na ok 400 zamówień)z terminem mam na 99,5%. Proszę o racjonalną informacje  dlaczego nie mam widocznej informacji że przesyłka będzie dostarczona w sobotę.

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds sprawdziłam to i na koncie, na którym mam Smart! dla części ofert jest informacja o dostawie w sobotę:

la_nika_0-1723192285572.png


Dlatego najprawdopodobniej wynika to, z przewidywanego czasu dostawy i historycznych danych w konkretnych ofertach. 
Tutaj zrzut z oferty, którą wskazałeś:

la_nika_1-1723192500817.png


Podejrzewam, że na koncie, z którego pochodzi Twój zrzut nie jesteś zalogowany i dlatego nie widzisz info o dostawie w sobotę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ArtBuds
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź. Tak,nie byłem zalogowany robiąc screen moich ofert. Ale u innych sprzedających w piątek, widnieje mi że mają dostawę w sobotę, będąc niezalogowany.  Poczekam do piątku i sprawdzę jak to wygląda. 

oznacz moderatorów

Bladziak
#10 Popularyzator#

Nie ....  jezeli prosisz o racjonalną informacje to zły adres - nie mozesz wymagać racjionalnych informacji od allegro szkoda czasu nerwów i zdrowia ...

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Tak, wprowadza w błąd, a ile byłoby mniej pretensji kupujących jakby to tylko sprzedający ustawiał.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

To allegro wprowadza w błąd kupujących

do tego nie informuje ich, że ten termin

nie jest terminem sprzedawcy tylko ich wróżeniem z fusów

 

tu są 3 kłamstwa serwisu na raz:

- błędna data dostawy

- brak informacji, że to nie pochodzi od sprzedawcy

- dopisek w ofercie, że taką ofertę odpowiada sprzedawca

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

@ArtBuds u mnie identyczna sytuacja jak w każdy piątek. Na liście dostawa w poniedziałek a po zakupie dostawa w zamówieniu  w sobotę jakimś cudem się pojawia. 

oznacz moderatorów

Bladziak
#10 Popularyzator#

Przerabiano ten keys wiele razy ... odpowiedz zawsze byla taka sama:
- ale o co chodzi wszystko jest dobrze
- nie nie jest dobrze poniewaz ...
- nie nie wicie rozmumiecie wie Pan to nie to Klient sobie moze rozwinac takie pole ze sczegolowym opcjami dostawy i on tam zobaczy
- ale 95% Klinetow tam nie zaglada
- no moze nie ale wiecie rozumiecie to algorytm taki mondry mamy i on te se tak liczy a moze niech se Pan zmieni czas wysylki i nie bedzie problemow ?
- nie nie zmienie
- no to wicie rozumiecie taki mamy algorytm mondry ja nic nie moge

i tak mozesz tracic czas i nerwy

 

oznacz moderatorów