Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ witam. Może Państwo mi wytłumaczą na mojej liście ofert widnieje informacja ze przewidywana dostawa jest na poniedziałek, a nie widnieje ze dostawa jest na SOBOTĘ. Po złożeniu zamówienia przez kupującego widzę że dostawę ma na sobotę. Pisałem już do działu technicznego,ale tam mi piszą z automatu regułki i nie idzie od nich wyciągnąć żadnej informacji . Przez taki błąd tracę sporo klientów, bo wiadomo że zamówi tam gdzie przesyłkę dostanie wcześniej. Proszę mi nie pisać o wyliczeniach, że komputer bierze pod uwagę wysyłanie poprzednich przesyłek. Zgodność wysyłki (na ok 400 zamówień)z terminem mam na 99,5%. Proszę o racjonalną informacje dlaczego nie mam widocznej informacji że przesyłka będzie dostarczona w sobotę.
@ArtBuds sprawdziłam to i na koncie, na którym mam Smart! dla części ofert jest informacja o dostawie w sobotę:
Dlatego najprawdopodobniej wynika to, z przewidywanego czasu dostawy i historycznych danych w konkretnych ofertach.
Tutaj zrzut z oferty, którą wskazałeś:
Podejrzewam, że na koncie, z którego pochodzi Twój zrzut nie jesteś zalogowany i dlatego nie widzisz info o dostawie w sobotę.
Dziękuję za odpowiedź. Tak,nie byłem zalogowany robiąc screen moich ofert. Ale u innych sprzedających w piątek, widnieje mi że mają dostawę w sobotę, będąc niezalogowany. Poczekam do piątku i sprawdzę jak to wygląda.
Nie .... jezeli prosisz o racjonalną informacje to zły adres - nie mozesz wymagać racjionalnych informacji od allegro szkoda czasu nerwów i zdrowia ...
Tak, wprowadza w błąd, a ile byłoby mniej pretensji kupujących jakby to tylko sprzedający ustawiał.
To allegro wprowadza w błąd kupujących
do tego nie informuje ich, że ten termin
nie jest terminem sprzedawcy tylko ich wróżeniem z fusów
tu są 3 kłamstwa serwisu na raz:
- błędna data dostawy
- brak informacji, że to nie pochodzi od sprzedawcy
- dopisek w ofercie, że taką ofertę odpowiada sprzedawca
@ArtBuds u mnie identyczna sytuacja jak w każdy piątek. Na liście dostawa w poniedziałek a po zakupie dostawa w zamówieniu w sobotę jakimś cudem się pojawia.
Przerabiano ten keys wiele razy ... odpowiedz zawsze byla taka sama:
- ale o co chodzi wszystko jest dobrze
- nie nie jest dobrze poniewaz ...
- nie nie wicie rozmumiecie wie Pan to nie to Klient sobie moze rozwinac takie pole ze sczegolowym opcjami dostawy i on tam zobaczy
- ale 95% Klinetow tam nie zaglada
- no moze nie ale wiecie rozumiecie to algorytm taki mondry mamy i on te se tak liczy a moze niech se Pan zmieni czas wysylki i nie bedzie problemow ?
- nie nie zmienie
- no to wicie rozumiecie taki mamy algorytm mondry ja nic nie moge
i tak mozesz tracic czas i nerwy