Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
mam zagwozdkę jeśli chodzi o ustawienie godzin składania zamówień.
Podając godziny przy poszczególnych opcjach wysyłki deklaruję się, że zamówienie złożone do danej godziny zakwalifikuje się na odbiór przez kuriera (do godziny granicznej poszczególnych kurierów)?
Czy rozumieć to w ten sposób, że deklaruje się, że do danej godziny złożone zamówienie wyślę tego samego dnia (np.o 20:00 - paczkomat)?
Codziennie wysyłam paczki w trzech fazach. Rano, po południu i w nocy. Czy mam w takim razie ustawić godziny wszystkich kurierów na 23:00, bo najczęściej w tej godzinie robię ostatni kurs.
Pozdrawiam serdecznie
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tak patrząc z perspektywy klienta może akurat niekoniecznie takie oderwane. Przykładowo kupuję paczkę o 12:40- pokazuje mi dostawę pojutrze. Wtedy mam czas odebrać. A tu ni z gruchy ni z pietruchy kurier przyjeżdża następnego dnia gdy nikogo w domu nie ma.... Część klientów będzie zadowolona, ale część już nie... A obcięcie gwiazdek tu dużą krzywdę robi...
"Średnio dostawałam dwie wiadomości dziennie od osób, które były w szoku, że zamówienie jest zrealizowane w ciągu 30 min - tak, realnie znalazło się w paczkomacie po 30 minutach od złożenia zamówienia. Nie rozumiem zdziwienia."
Ja nie jestem zdziwiony .... codziennie przynajmniej kilka zamówień wpada nam blisko godziny granicznej i są nadawane do 30 minut od zakupu kurierowi i następnego dnia są u klienta a nie leżą w paczkomacie nadawczym, wiadomości o jakich piszesz nie dostaliśmy nigdy od kilku lat 🤣 Ewentualnie za 2 dni negatywa bo InPost przetrzymał przesyłkę jeden dzień.