Rejestracja konta firmowego / błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem, czy to właściwe miejsce na zgłaszanie błędów.
Podczas rejestracji poprzez e-mail i wyborze konta firmowego, zaznaczają się jednocześnie dwie opcje, dwa RadioButtony (RadioButton to wybór jednej opcji z wielu)
Nie można cofnąć akcji i wrócić do zaznaczenia i rejestracji konta zwykłego. Poniżej przesyłam screena:
- Etykiety:
-
konto firmowe
-
Others
-
rejestracja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@planetajazzu Dziękuję za wiadomość 🙂 Przekazałam już Twoje zgłoszenie do Działu Technicznego, który sprawdzi co się dzieje. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@planetajazzu Otrzymałam informację, że nie udało się powtórzyć tego bugu. Przekazuję prośbę o wyczyszczenie plików cookies, wyłączenie wszystkich wtyczek, wyłączenie programów działających w tle, włączenie karty incognito.
Jeśli sytuacja się powtórzy, bardzo prosimy o nowy przykład ze zrzutami lub nagranie, na których będą widoczne: całe okno przeglądarki, data i godzina, adres URL i zakładka konsola i sieć w narzędziu (F12).