Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Klient zgłosił reklamację, podesłał zdjęcie wady, poprosiliśmy o odesłanie produktu na nasz adres, by dokonać procesu reklamacji. Okazało się, że Klient nadał paczkę do punktu gdzieś na drugim końcu Polski. Jak w tej sytuacji Allegro podejdzie do rozwiązania tej sprawy? Nie jesteśmy w stanie w ciągu 14 dni ocenić, czy reklamacja jest zasadna skoro nie dostaniemy produktu do ręki. Klient uzna, że wina jest i tak nasza, wystawi negatywny komentarz, zostawi dyskusję jako nierozwiązaną lub zgłosi się po zwrot środków z allegro protect. Dostaniemy punkty minusowe, stracimy pieniądze jeśli allegro protect stanie po stronie Klienta. Jakie mamy opcje w takiej sytuacji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jeśli towar do Ciebie nie dotrze to najpóźniej 14 dnia od momentu złożenia reklamacji napisz klientowi, że odrzucasz reklamację i uzasadnij to tym, że nie otrzymałeś towaru do ekspertyzy - masz do tego pełne prawo.
Jeśli chcesz być w porządku wobec kupującego to poinformuj go, że odrzucenie tej reklamacji nie oznacza, że nie będzie mógł złożyć kolejnej.
Jak już towar wróci do niego (o ile uda mu się go odzyskać) to może złożyć kolejną reklamację.
Wtedy wyślij mu opłaconą etykietę lub kod nadania.
Na negatyw nie masz wpływu tak czy inaczej.
@AstraDigital jak rozumiem, w tej sprawie toczy się już dyskusja?
tak, Klient zgłosił reklamację w Dyskusji
@AstraDigital sprawdziłam Waszą dyskusję i scenariusz, który opisałeś: "Klient uzna, że wina jest i tak nasza, wystawi negatywny komentarz, zostawi dyskusję jako nierozwiązaną lub zgłosi się po zwrot środków z allegro protect" ma niewielkie szanse na realizacje, bo widzę, że kupujący jest świadomy, że wysyłał paczkę na zły adres i Cię za to przeprosił.
Tak, dyskusja jest w toku, staramy się porozumieć. Natomiast chcieliśmy dowiedzieć się, co się dzieje, gdy scenariusz jest jednak negatywny. Fakt jest taki, że szanse, że towar dotrze do nas do 16.12 jest bardzo mało prawdopodobny. W tej sytuacji gdy towar do nas nie dotrze w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, mamy prawo odrzucić reklamację tak? Czy Klient może wtedy wystąpić do allegro protect o zwrot pieniędzy? Jak do tego podchodzi allegro?
@AstraDigital Napisałem Ci wyżej co powinieneś zrobić.
Masz prawo odrzucić reklamację z powodu nie otrzymania towaru do ekspertyzy.
Jeśli towar nie dotrze do Ciebie to 14 dnia od złożenia reklamacji odrzuć ją i poinformuj kupującego, że będzie mógł reklamację złożyć ponownie - tym razem podeślij mu opłaconą etykietę nadawczą lub kod nadania.
W tej konkretnej sytuacji szanse na uzyskanie rekompensaty z AP są bardzo, bardzo małe ale nie jest to niemożliwe - różne cuda się tu dzieją czasami więc w razie czego trzymaj rękę na pulsie 🙂
Odrzuć reklamację 14dnia powód nieprzysłanie towaru do ekspertyzy reklamacyjnej pod adres reklamacyjny podany w ofercie zakupu
@AstraDigital Jak podejdzie, kupujący nie ma obowiązku odsyłania , ma obowiązek udostępniania towaru na rekalamcję, a skąd wziął ten adres do odesłania ? jak chcesz to odrzuć ale uważam że to nie rozwiąże sprawy, należy odszukać ten towar i się porozumieć.
To niech szuka skoro nie umie nadać na prawidłowy adres