Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Od niedawna sprzedaje na allegro i pierwszy raz spotykam się z taką sytuacja
Klientka kupiła czapkę w listopadzie ubiegłego roku. Dwa dni temu stwierdziła ze chce zareklamować towar gdyż "zrobiła się dziura". Napisałem aby wysłała towar w celu rozpatrzenia reklamacji. Proszę o opinię co w tej sytuacji najlepiej zrobić? Czy warto odrzucić reklamacje jeśli widać ze jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne czy lepiej przyjąć i zwrócić koszty.
dziekuję i pozdrawiam
@Marcin17098 Oceniasz zgodnie ze stanem faktycznym. Uszkodzenie mechanicze = wina klientki = odrzucenie reklamacji ( pamietaj masz na to 14dni! )
Po zdjęciu które otrzymałem wygląda mi to na takie uszkodzenie. Ewidentnie wyrwane ucho od czapki. Po prostu zastanawiam się czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej odpuścić i uniknąć negatywnych opinii. Być może ktoś miał podobny przypadek.
@Marcin17098 Ty tak serio ? zacznę robić u Ciebie zakupy skoro oddajesz kasę 😄 Negatywa nie dostaniesz po takim czasie 😄
Nikt nie mówi o oddawaniu kasy 🙂 chodziło tylko o opinie doswiadczonych sprzedających. Czytałem rożne opinie i rożnie ludzie reagują. Ale dzięki za ten komentarz bo też mnie uświadomił jak postępować . Pozdrawiam
@Marcin17098 Zrobiło się ciepło i czapka już niepotrzebna > w listopadzie kupi nową, a w kwietniu "zrobi się dziura" i zareklamuje🙄
Oceń jak odeśle, jak napisał @pinsplash > jeżeli to było zwykłe Allegro to licz się z negatywem > jak AL to z dyskusją > jak otrzymasz czapkę zrób dokładne zdjęcia "zrobionej się dziury"
Pamiętaj o terminach i o spokojnych, rzeczowych odpowiedziach, nawet jeżeli klientka będzie niemiła (a na pewno będzie jak odrzucisz reklamację) > ale to normalne > ten typ tak ma
Dokładnie myślę tak samo ale że dopiero zaczynam handel na allegro wolałem poznać jakies opinie. Dzięki Pozdrawiam