Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,
Pod koniec grudnia sprzedałem IPhone 13 zaplombowanego (fabrycznie nowego) po 3 miesiącach dostałem wiadomość od kupującego ze chce zwrócić telefon z powodu rękojmi. Pytam się co się dzieje z telefonem ?
Piszę kupującemu ze gwarancja działa rok od aktywacji w salonach apple i ze wszystkie usterki które powstały wewnętrznie można tam zgłosić. A jeśli chodzi o obrażenia fizyczne typu zbity ekran czy zalanie woda to powstało to przez kupującego. Niestety kupujący odpisuje po paru dniach i dalej nie wiem co jest nie tak z telefonem. Ja jestem osobą prywatna, kupującą chce zwrotu środków z rękojmi. Jakie kupujący ma prawo w tej sytuacji? Muszę odebrać ten telefon i zwrócić mu kasę?
Musisz rozpatrzyć reklamacje do 14dni od 1 zgłoszenia i wydac decyzję. Zazwyczaj jak nie przyśle towaru na reklamację należy odrzucić podając powód że sprzedawca nie miał jak zapoznać się ze stanem faktycznym reklamowanego przedmiotu z racji nie przysłania go na postępowanie reklamacyjne
@Client:110279823 jeżeli kupujący nie przedstawi przyczyny reklamacji to w 14 dniu od momentu zgłoszenia odrzuć. Jak otworzy dyskusje też odpowiadaj na wiadomości kupującego i allegro
Kupujący ma jakiś specjalny formularz? Czy wystarczy że napisał w wiadomości do mnie ze chce oddać towar ?
Dowolny z netu z danymi kontaktowymi
Ale nie śpiesz się z oddawaniem kasy najpierw musi odesłać na reklamacje na swój koszt skoro z gościem są problemy z kontaktem to odpisz mu w dyskusji że ma odesłać na reklamację
Musisz rozpatrzyć (możesz przed sprzedażą wyłączyć rękojmie), możesz rozpatrzyć na odległość albo kazać odesłać w celu rozpatrzenia i jak nie odeśle to możesz odrzucić reklamację z tego powodu.
Tak jak piszą pozostali, musisz rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Natomiast to czy ją uznasz, czy odrzucisz, to twoja decyzja (odrzucenie musisz uzasadnić). Jeżeli zaś uznasz reklamację, to od ciebie zależy czy telefon naprawisz, czy zwrócisz gotówkę.