Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupująca złożyła reklamację, ile ma czasu na odesłanie towaru? Minęło już 6 dni, od czau kiedy wysłałam jej adres do zwrotu, nawet nie raczyła odpisać czy odeśle.
@ev0201 To Ty jako sprzedający masz obowiązek odebrać reklamowany towar na swój koszt.
Podeślij kupującemu opłaconą etykietę lub kod nadania.
@foto-hurtownia @komis-bell a jak to osoba prywatna to obowiązuje rękojmia i nie musi odbierać czy wysyłać etykiet 🙂
Jeżeli zakup przez Smart, to może sobie odesłać towar za darmo. Jeżeli bez smart, to musisz albo dać jej etykietę zwrotną do wysyłki towaru (np. do paczkomatu Inpost), albo zwrócić jej za wysyłkę.
Jeżeli kupująca ma Smarta, albo wysłałeś jej etykietę, a mimo tego nie odesłała towaru, to pamiętaj żeby reklamację odrzucić przed upływem 14 dni, bo z góry będzie uznana. Czasami cwaniacy zgłaszają reklamację, nie odsyłają i liczą na to, że nie odrzucisz jej przed upływem 14 dni - wtedy mają i pieniądze i towar.
Jeżeli z klientką jest kontakt, to napisz jej grzecznie, że potrzebujesz fizycznie towaru w celu weryfikacji i wstrzymujesz się z decyzją do otrzymania go, a jeżeli nie odeśle przed uplywem 14 dni, to po prostu odrzucasz.
Allegro w dyskusji napisało jej, że ma wysłać na własny koszt.
@ev0201 napisz czy jesteś firmą czy osobą prywatną ?
Jak prywatny sprzedawca, to jak nie odeśle pamiętaj 14 dnia od zgłoszenia reklamacji żeby odrzucić reklamację z powodu braku produktu do sprawdzenia 🙂
prywatny, 17 marca w dyskusji odrzuciłam reklamację, ale Pani takie rzeczy wypisywała, że w koncu podałam jej tego samego dnia adres juz w wiadomosci prywatnej i do tej pory cisza z jej strony i cisza na dyskusji