Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem z aktywacja wypłat na konto revolut.
Przy próbie wysłania przelewu w euro z konta LT XXXX revolut automatycznie wysyła z rachunku technicznego w PLN i przewalutowuje.
Co zrobić w takiej sytuacji ?
Żeby się udało wejdż proszę tutaj i wybierz jako sposób wypłaty "do banku za granicą", Następnie podaj numer rachunku bankowego i dane banku (szczegóły poniżej) oraz wybierz powiadomienia jakie chcesz otrzymywać.
Najważniesze żeby adres banku Revoluta był wprowadzony prawidłowo. Dla rachunku zarejestrowanego w Wielkiej Brytani początek numeru konta będzie zaczynał się od GBxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revoluta:
Dla rachunku zarejestrowanego na Litwie początek numeru konta będzie zaczynał się od LTxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revoluta:
Koniecznie będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego (minimalna kwota przelewu weryfikacyjnego 2,00 zł) z konta revolut. Dane właściciela konta Allegro i konta Revolut muszą być takie same.
Powinno się udać.
A jak będziesz miał problemy to napisz proszę ponownie, chętnie pomogę!
Dzięki za odpowiedź, problem jest w tym że revolut wysyła mi tak czy siak z ibanu PL...
Nie mam pojęcia jak wysłać z LT bo revolut qwidzi konto allegro w PL i automatycznie wysyla z rachunku PL
Z polskiego nie przejdzie.
No właśnie a z LT na zlotówkowe konto allegro się nie da bo revolut automatycznie przewalutowuje i śle z rachunku PL
Okej, jakby ktoś miał jeszcze taki problem :
Przy dodawaniu odbiorcy revolut trzeba wybrac walute jako euro dla rachunku allegro z polskim ibanem.
revolut wtedy nie przewalutuje na zlotowki tylko wysle Euro.
Proszę o pomoc. Chce zweryfikować konto Allegro. Mieszkam teraz w Irlandii konto Bankowe mam w Revolut. W danych na allegro mam polski adres
Więc pytanie 1. Czy weryfikacja zadziała jak na karcie jest irlandzki adres a konto allegro ma polski adres
2. Chcę wpisać numer konta Revolut ale za każdym razem jest błąd? Dlatego 😭
@agaffairl Tak, taki przelew powinien zostać pozytywnie zweryfikowany. Podczas weryfikacji podaj numer rachunku bankowego i dane banku.
Bardzo ważne jest to, żeby adres banku Revolut był wprowadzony prawidłowo. Dla rachunku zarejestrowanego w Wielkiej Brytanii początek numeru konta będzie zaczynał się od GBxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revolut:
Dla rachunku zarejestrowanego na Litwie początek numeru konta będzie zaczynał się od LTxxxxxxxxxxxxx, a w ustawieniach banku musi być wprowadzony poniższy kod i adres Revoluta:
Koniecznie będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego w euro. Często pojawiają się zgłoszenia, kiedy użytkownicy robią przelewy z konta technicznego banku — taka weryfikacja się nie uda. W tym wątku jeden z naszych forumowych kolegów podzielił się wskazówkami, jak zlecić przelew: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/jak-aktywowa%C4%87-wyp%C5%82at%C...
Jako że mieszkam w Irlandii wpisuje : IExxxxxxxxxxxxx. Racja ?
Niestety nie działa i ciągle mam czerwony komunikat że numer konta jest nieprawidłowy 🥺
oto pierwszy krok który robię
a to drugi krok , gdzie za każdym razem jak wpisuje nr konta bankowego wyświetla się błąd.
Czy mogę liczyć na pomoc?
@agaffairl Czy po wybraniu kraju z listy problem również występuje?
Tak po wpisaniu wszystkich danych problem wciąż wyskakuje .
@agaffairl Nie chodzi o kraj, w którym Pani mieszka, ale o kraj, w którym jest zarejestrowany rachunek - tak jak widzi Pani w instrukcji, którą wyżej podała Ola.
Bardzo proszę o pomoc. Może Pani poprosić kogoś ze współpracowników o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Ciągle jest wyświetlany błąd gdy podane numer rachunku
Co mam zrobić ?
@agaffairl sprawdź dane konta "swift", kliknij proszę obok nazwy "Lokalne" na "Swift" tam będzie podany adres banku oraz IBAN i to te dane należy podać w zakładce ustawienia wypłat.
Numer IBAm będzie się zaczynać od LT GB lub FR wówczas błąd nie powinien się powtórzyć.
Daj proszę znać, czy się udało 🙂
dziekuje za odpowiedź , niestety w moim przypadku wygląda to inaczej , co mam robić ? 🥺
@agaffairl oki, poproszę o cierpliwość, dowiem się, czy możemy coś na to poradzić. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@agaffairl gdy wpisujesz numer rachunku w Ustawienia wypłat, po wybraniu banku za granicą, w części "kraj" zaznacz IE a w kolejnym oknie podaj sam numer.
Następnie wykonaj przelew weryfikacyjny na najmniejszą możliwą kwotę z konta podanego w formularzu konta, i podeślij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tego przelewu. W treści wiadomości podaj proszę link do tego wątku.
Skonsultujemy to z operatorem płatności.