Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jaki jest adres mailowy do zlozenia skargi odwolawczej na dzialanie pracownika allegro.
Pracownik zablokowal konto sprzedazy ponad 2 tygodnie temu. Powodem byla wg niego niewystarczajaca satysfakcja klientow. Pomine fakt, ze kilku klientow wystawilo komentarze nieadekwatne do stanu faktycznego to pracownik allegro w mailu stwierdzil, ze 100% kont radzi sobie lepiej.
W zwiazku z tym mam podstawy aby sadzic, ze pracownik jest niekompetentny.
Z powazaniem
Odwołanie od decyzji pracownika Allegro możesz złożyć przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Sprawa trafi do osoby na wyższym stanowisku.
@alleloombard641 dziękuję za kontakt z nami! Widzę, że w wiadomości e-mailowej otrzymałeś wyjaśnienie działań Pracownika. Dane w zakładce jakość sprzedaży są wyliczane raz dziennie i zawierają informacje z ostatnich 30 dni, różnice wyników podanych przez moją koleżankę wynikają z tego, że sprawdziła je wczoraj (gdy odpisała na wiadomość), a Ty sprawdziłeś je dzisiaj.
Pozostaje pytanie skad pracownica wziela informacje o tym, ze 100% kont radzi sobie lepiej.
W jaki sposób mogę złożyć skargę/reklamację na postępowanie pracownika. Szukam linku, informacji... Czy Was nie obowiązują jakieś przepisy?
Tylko poprzez kontakt, inaczej się nie da.
Mam ten sam problem z jakością obsługi allegro. Dyskusja zalozona tygodnie temu, allegro protect też poinformowane i... brak działań. Okazało się że doradca smaku jaki sie wypowiadali w imieniu allegro w sumie to się pomylił, a w allegro protect hula cisza, brak działań.
A spraw niby prosta kupiłem nowy sprzet ADG ktory sie popsół po 3 meisiącach. Także pozostaje UOKiK.