anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skarga na pracownika allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
alleloombard641
#7 Wielbiciel#

Witam

Jaki jest adres mailowy do zlozenia skargi odwolawczej na dzialanie pracownika allegro.

Pracownik zablokowal konto sprzedazy ponad 2 tygodnie temu. Powodem byla wg niego niewystarczajaca satysfakcja klientow. Pomine fakt, ze kilku klientow wystawilo komentarze nieadekwatne do stanu faktycznego to pracownik allegro w mailu stwierdzil, ze 100% kont radzi sobie lepiej. 

W zwiazku z tym mam podstawy aby sadzic, ze pracownik jest niekompetentny.

Z powazaniem

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
xyz96
#21 Demiurg#

Odwołanie od decyzji pracownika Allegro możesz złożyć przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Sprawa trafi do osoby na wyższym stanowisku.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard641 dziękuję za kontakt z nami! Widzę, że w wiadomości e-mailowej otrzymałeś wyjaśnienie działań Pracownika. Dane w zakładce jakość sprzedaży są wyliczane raz dziennie i zawierają informacje z ostatnich 30 dni, różnice wyników podanych przez moją koleżankę wynikają z tego, że sprawdziła je wczoraj (gdy odpisała na wiadomość), a Ty sprawdziłeś je dzisiaj.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
alleloombard641
#7 Wielbiciel#

Pozostaje pytanie skad pracownica wziela informacje o tym, ze 100% kont radzi sobie lepiej.

oznacz moderatorów
FOLIATEC
#8 Zapaleniec#

W jaki sposób mogę złożyć skargę/reklamację na postępowanie pracownika. Szukam linku, informacji... Czy Was nie obowiązują jakieś przepisy?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tylko poprzez kontakt, inaczej się nie da.

oznacz moderatorów
Ofca666
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem z jakością obsługi allegro. Dyskusja zalozona tygodnie temu, allegro protect też poinformowane i... brak działań. Okazało się że doradca smaku jaki sie wypowiadali w imieniu allegro w sumie to się pomylił, a w allegro protect hula cisza, brak działań.

A spraw niby prosta kupiłem nowy sprzet ADG ktory sie popsół po 3 meisiącach. Także pozostaje UOKiK.

oznacz moderatorów
Ofca666
#8 Zapaleniec#

Mija kolejny miesiąc i nadal brak decyzji z allegro protect . Czuje się pozostawiony sam sobie. Allegro chwali się w reklamach na swojej stronie że zwracają kasę w 1-2 dni po podjeciu decyzji , ale nie chwali się że decyzję podejmują w misiącach czy latach.

Mam tylko żartobliwe emaile z allegro o treści w stylu: "Na ten moment musimy jeszcze poczekać na reakcję sprzedawcy do 22 października.". A tu prawie grudzień.

Stan na dzień dzisiejszy: Brak  pieniedzy i towaru jaki wysłałem na reklamacje. Brak decyzji reklamacyjnej od sprzedawcy oraz brak decyzji reklamacyjnej z allegro protekt.

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A jak to tu opisywali ze teraz brak pomocy od Allegro to blokują im konta, uważaj oni nie lubią krytyki, nawet dziś moderacja usunęła taki post.☹️

oznacz moderatorów
Ofca666
#8 Zapaleniec#

Nie wydaje mi się że robie coś nielegalnego, szukam pomocy na tym forum. Nikt zresztą nie lubi krytyki, to normalne 😉 Fora są przydatne aby wiedzieć jak sytuacja wygląda naprawdę, służą wymianie wiedzy, a nie wymianie propagandy czy banerów reklamowych.

Jak narazie najbardziej przydatne informacje jakie uzyskałem to te z UOKiK oraz od bota allegro  który kilka tygodni temu wykrył że moje dyskusje trwają już 167 dni i pojawiła się opcja "dyskusja nierozwiązana".

https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect
"Dodatkowo, gdy masz Smart! - przyspieszymy decyzję w Twojej sprawie - otrzymasz ją w 2 dni robocze."  ??

Zgłaszanie spraw do Urzedu ochrony konkurencji i konsumetów ma nie na celu krytykę tej czy tamtej firmy tylko podnoszenie standardow wśród monopolistów czy w ogóle przestrzeganie prawa czy własnych regulaminów. Zglosić sprawę można anonimowo albo z podpisem cyfrowym. Krótka wiadomość wystarczy, jak będą wątpliwości to UOKiK dopyta emailem. Dodam tylko że urzędy typu UOKiK nie zajmują się twoją sprawą czy konkretnymi sprawami a mechanizmami działania i prawem.

https://epuap.gov.pl/wps/wcm/connect/epuap2/pl/strefa+klienta_pomoc/najczesciej+zadawane+pytania/jak...

oznacz moderatorów
Gorbag_1
#7 Wielbiciel#

Witam

Mamy podobny problem ze strony pomocy allegro .czy tam pracują ludzie czy sztuczna inteligencja ?????zostało nam zablokowane konto z powodu nie dokonczonej dyskusji ,nadmienie że to było w czasie przewy swiątecznej  noworocznej co mało firm pracuje .Dokonczyliśmy dyskusje i sprawa została wyjasniona ,wtedy Pani Wiktoria ,dziwie się czemu nie podaje swojej godności chyba boją się krytyki ,która pracuje  wpomocy allegro nadal nie odblokowała nam kontaa z powodu słabej szybkości wysyłek paczek,co w rezultacje nie było głównym powodem zablokowania konta tylko wyżej wymieniony powód.Wysłałem wiadomość że będziemy sie starać poprawić terminowośc wysylki a odpowiedz dostałem od Pani Wiktorii

,,Z naszej strony wybrzmiał już konkretny warunek i działania, które powinni Państwo podjąć. 

Proszę o kontakt, gdy:
- wskaźnik z terminową wysyłką ulegnie poprawie lub, gdy wszystkie oferty zostaną wstrzymane. 

Z naszej strony wątek został wyczerpany. Kolejne wiadomości nie wnoszące nic nowego do sprawy będę zmuszona pozostawić bez odpowiedzi. "

jak mam poprawić terminowość jak mamy zablokowane konto ???????czy tak ma wyglądąć pomoc allegro ?????? 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Gorbag_1  niestety tak to wygląda, jak będziesz miał słabą jakość sprzedaży, to też Ci zablokują konto i będą kazali poprawić jakość sprzedaży😉

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Gorbag_1 warunki odblokowania konta zostały już wskazane przez doradcę tj. wskaźnik z terminową wysyłką ulegnie poprawie lub, gdy wszystkie oferty zostaną wstrzymane. Na forum nie mam możliwości przekazania większej ilości informacji, ponieważ za blokady kont odpowiada zespół bezpieczeństwa. Widzę, że na koncie masz wystawione 17 ofert i kupujący mogą składać zamówienia, przy nałożonej blokadzie nie będziesz miał możliwości wystawienia nowych ofert. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Gorbag_1
#7 Wielbiciel#

Tak tylko to nie był powód do blokady konta tylko brak konwersacji . Podkreślę jeszcze raz że było to spowodowane długim okresem świątecznym oraz nowym rokiem .Tym bardziej czy ktoś zwracał  uwagę  na naszą opinie ???Pracownicy z pomocy allegro zachowują się jak wirtualni konsultancki zero podejścia do życia ....tylko klapki na oczy i wkoło to samo żenada straszna . Mam nadzieję że Pani okaże się rozsądkiem i  załatwimy tą sprawę pozytywnie .Mamy do wystawienia około 25 ofert .Jak pisałem w wcześniejszych emailach będziemy starać się poprawić szybkość wysyłek 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Gorbag_1 Sprzedajacy nie muszą odpowiadać w dyskusjach w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, jednak długi okres świąteczny nie zwalnia z obowiązku udzielania odpowiedzi. Tak jak napisałam wyżej, jedynie dział bezpieczeństwa może udzielić informacji w sprawie blokady konta - na gadane, nie jesteśmy upoważnieni do przekazywania informacji na ten temat.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Gorbag_1
#7 Wielbiciel#

Jest Dziwna sprawa coraz bardzjej utwierdzam się jacy ludzie pracują w allegro ,myslałem że tylko to się zdarza w urzędach .konto zostało zablokowane  niby z powodu kilku opóznień z wysyek w święta .a po sprawdzeniu dwa dni wczesniej i dziś w raporcie sprzedarzy allegro widnieje komunikat brak naruszeń regulaminu allegro .jak to możliwe ???niby pomoc a tu kpina z urzytkownika ???????

oznacz moderatorów