Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
nowy dzień nowy problem z softem Allegro 😃
Mam ustawioną wysyłkę większości kurierów na godzinę 13:00, natomiast DPD do godziny 15:30.
Codziennie sprawdzam zakładkę 'jakość sprzedaży' i moim 'zadaniem na dziś' jest zmiana godziny wysyłki na późniejszą:
Na dodatek grzebiąc głębiej zauważyłam, że dostałam po punktach w sekcji 'godzina wysyłki':
I teraz pytanie, czy soft Allegro jest tak zbugowany, że sam szuka i generuje problemy, których realnie nie ma?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprzedający zamiast skupić się na zapewnieniu jak najlepszej jakości transakcji tracą czas (jak ja teraz) na domysłach i interpretacjach oderwanych od rzeczywistości komunikatów.
Mam zmienić godzinę DPD na 13:00 i ponownie na 15:30, żeby automat się ode mnie odczepił i przywrócił realną liczbę punktów?
Pozdrawiam serdecznie i prosiłabym, żeby wypowiedział się ktoś z moderatorów, bo sytuacja jest co najmniej irytująca.
@Alora-Hurtownia Możesz doprecyzować, co jest dokładnie nie tak? Masz na myśli, że wyświetla Ci się sekcja "zadanie na dziś"?
Zadanie na dziś nie stanowi większego problemu, bo po prostu to zignorowałam. Chodzi tu głównie o to, że dostaje ujemne punkty za wariant, który w 100% spełniam. Mam w każdej ofercie dostawę kurierem DPD z wysyłką tego samego dnia do godziny 15:30 - Allegro natomiast sugeruje, że mam do godziny 13:00.
"
"
@Alora-Hurtownia Samo ustawienie później godziny wysyłki nie wpływa na punktację. Muszą byś spełnione warunki i w ofertach faktycznie musi być wyświetlane oznaczenie o wysyłce tego samego dnia dla zamówień złożonych do godziny 15:30. W tym artykule znajdziesz więcej informacji na temat tej miary.
Wszystkie zamówienia DPD wychodzą tego samego dnia, ponieważ kurier odbiera je w godzinach 17:00-17:30. Ani razu nie zdarzyło się, żeby zamówienie zostało przetrzymane do dnia kolejnego.
Dwa dni temu przy każdej mojej aukcji widniała informacja o godzinie 15:30. Teraz tego niestety nie sprawdzę, bo zaraz mamy piątek. Problem z godziną pojawił się dopiero dzisiaj. Przy czym w całym procesie wysyłania nie zmieniłam NIC.
Jak to jest możliwe, że utrzymując ten sam poziom sprzedaży system NAGLE obcina godziny wysyłki i sugeruje nie najkorzystniejszą formę przesyłki dla Klienta, tylko swoje widzimisię.
W podanym artykule nie znajdę odpowiedzi na moje pytanie, niestety.
@Alora-Hurtownia W momencie, gdy edytujesz godzinę wysyłki tego samego dnia, dane są liczone od nowa. Musisz mieć minimum 10 zamówień w danej ofercie złożonych przed godziną graniczną i wysłanych tego samego dnia, aby taka oferta była brana pod uwagę.
Szkopuł w tym, że godziny wysyłki nie były edytowane w ostatnim czasie.
Sprawa prosta.
Ustaw sobie czas wysyłki na 2 dni.
I sprawa załatwiona.
Wysyłka w ten sam dzień - ja tego nie mam, chociaż czasem tak wysyłam.
Inni to mają - a bardzo często się to nie sprawdza.
Po prostu - zależy jak kto się wyrabia z wysyłkami. To nie ma żadnego znaczenia.
Ostatnio zamówiłem towar od 2 sprzedawców, dostawa w sobotę, drugi w poniedziałek, obydwie przesyłki były w sobotę.
Inne zamówienie - dostawa na drugi dzień, otrzymałem za 3 dni.
Jak komuś się śpieszy - to sugeruję ruszenie "4-ech liter" z fotela i wyjazd do sklepu stacjonarnego, gdzie można kupić towar "od ręki". Nie chce się - dlaczego?
No tak, rozwiązuje to problem punktacji, ale bardziej zależy mi na konkurencyjności oferty, żeby ta była jak najlepiej wypozycjonowana.
W dalszym ciągu nie mam zielonego pojęcia, dlaczego system pokazuje, godzinę wysyłki 13:00 skoro mam w ofercie jednego kuriera (DPD) z ustawioną godziną 15:30. Nie ma żadnych przesłanek ku temu, żeby mi ten parametr zaniżać, bo każda paczka tym kurierem wyszła tego samego dnia. Jak już wspominałam kurier podjeżdża czasem nawet do godziny 17:30, a jak po tym czasie wleci kolejne zamówienie, to zawożę je bezpośrednio do bazy DPD i mam pewność, że tego samego dnia jest przyjęta w sortowni i wysłana do miejsca docelowego.
Raz jeszcze proszę moderatorów o odniesienie się do tej sytuacji, bo konkurencja ma widoczną dostawę 'kup do 14:00 - dostawa w poniedziałek', a ja 'dostawa we wtorek' mimo tego, że mam w tej materii lepszą ofertę!
Godzinę 15:30 mam ustawioną od ponad tygodnia i dopiero dwa dni temu informacja o 15:30 wyparowała. Jak to jest możliwe?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Załączam zrzut:
oraz ustawienia dostawy:
Nie po to staję na rzęsach starając się jak najlepiej wypozycjonować swoje oferty, żeby jakiś błąd ucinał mi ich jakość i konkurencyjność. Prosiłabym o interwencję albo wyjaśnienie jaki jest tego powód.
Tylko proszę najmocniej o odpowiedź, która coś wniesie, odsyłanie mnie do regulaminów nic tu nie wnosi, bo każdy aspekt, który jest wymagany jest spełniony. Bo jak inaczej wytłumaczyć sytuację w której jeszcze dwa dni temu była widoczna informacja dotycząca wysyłki do 15:30, a teraz już nie. NIC, słownie nic się nie zmieniło w kwestii realizacji tych zamówień, dlatego zakładam, że problem leży po stronie systemu Allegro.
@Alora-Hurtownia Żebyśmy mogli zweryfikować czy doszło tutaj do nieprawidłowości, musiałbyś wskazać transakcje, w których w momencie zamówienia w ofercie była ustawiona 15:30 jako godzina graniczna. Jak wspominała Wiktoria, zamówień musi być minimum 10, żeby te dane się przeliczyły.
Wybrałam pierwsze lepsze zamówienie kurierem DPD z przed trzech dni, kiedy jeszcze informacja o 15:30 widniała w każdej ofercie:
1a5b6be0-723b-11ee-881a-4fa74daad64d
Pozdrawiam serdecznie
@Alora-Hurtownia dziękuję! Wyjaśniam to i gdy tylko otrzymam informację, to dam znać!
Z dnia na dzień coraz 'lepiej'. Na obecną chwilę punktacja spadła do zera ...
... w weekend. Proszę mi wytłumaczyć co tu się dzieje?
Jest to wprowadzanie Klientów w błąd ze strony Allegro. Mam nadzieję, że do poniedziałku się wszystko wyjaśni i będę miała na powrót informację o wysyłce zgodną z prawdą, czyli 15:30.
Spokojnego weekendu
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dla kontrastu:
@Alora-Hurtownia jeśli nie nadajesz paczek przez weekend to zawsze przez weekend (sobota i niedziela) punkt Późna godzina wysyłki tego samego dnia:Brak wychodzi na zero - nie jest to żaden błąd... gdyż Allegro wymyśliło sobie jakiś czas temu że my Sprzedawcy będziemy wysyłać paczki przez weekend 😂 może i są tacy wariaci
Co do wysyłek DPD i ustawioną Twoją godziną graniczną 15:30 mam pytanie czy nie zdarzyło Ci się kilka etykiet wygenerować dopiero po tej godzinie ? Jeśli tak to masz już odwiedź czemu wyparowało
Dziękuję najmocniej za odpowiedź 🙂
Co do samego DPD, jeśli zamówienie pojawi się po godzinie granicznej, czyli tej 15:30 drukuje etykiety, ponieważ mam możliwość wysyłki ich tego samego dnia mając pewność, że trafią na sortownię (kurier pojawia się po 17:00, a jak jeszcze coś wleci to jadę bezpośrednio do centrali).
Analogicznie jeśli zamówienia wejdą powiedzmy o godzinie 19:00-24:00 robię to samo, przygotowuję list przewozowy i fakturę w Baselinker, żeby mieć całość gotową na kolejny dzień do wysłania.
System Allegro powinien brać pod uwagę fakt, że NAWET jeśli wygeneruję list przewozowy po 15:30, a paczka i tak trafi na sortownię tego samego dnia to paczka została wysłana prawda?
@Alora-Hurtownia nie wysyłaj w tym samym dniu zamówień, które weszły po 15.30 lub innej godzinie granicznej. Bo zamówienia, które weszły po tejże godzinie i nadanie po godzinie granicznej algorytm to wyłapuje i zmienia widoczność przewidywanej dostawy jutro
Zamówienia złożone do godziny 15.30 wysyłaj tego samego dnia po tej godzinie wysyłaj dnia następnego. Powinno pomóc na punktację.
Dzięki majster, tak zacznę robić.
Moi drodzy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ zobaczcie do jakiej sytuacji doprowadza beznadziejne zaprojektowany system Allegro. Klient dostanie paczkę PÓŹNIEJ, bo za szybką realizację karzecie punktacją i brakiem wyświetlania realnej godziny dostawy tego samego dnia. OBŁĘD!!!