Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
nowy dzień nowy problem z softem Allegro 😃
Mam ustawioną wysyłkę większości kurierów na godzinę 13:00, natomiast DPD do godziny 15:30.
Codziennie sprawdzam zakładkę 'jakość sprzedaży' i moim 'zadaniem na dziś' jest zmiana godziny wysyłki na późniejszą:
Na dodatek grzebiąc głębiej zauważyłam, że dostałam po punktach w sekcji 'godzina wysyłki':
I teraz pytanie, czy soft Allegro jest tak zbugowany, że sam szuka i generuje problemy, których realnie nie ma?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprzedający zamiast skupić się na zapewnieniu jak najlepszej jakości transakcji tracą czas (jak ja teraz) na domysłach i interpretacjach oderwanych od rzeczywistości komunikatów.
Mam zmienić godzinę DPD na 13:00 i ponownie na 15:30, żeby automat się ode mnie odczepił i przywrócił realną liczbę punktów?
Pozdrawiam serdecznie i prosiłabym, żeby wypowiedział się ktoś z moderatorów, bo sytuacja jest co najmniej irytująca.
Gdzie nie spojrzeć widać problemy techniczne, ot choćby w kategorii AD Allegro, gdzie puszczona kampania przez pierwsze godziny w ogóle nie nalicza wartości sprzedaży i ROI, przez co Allegro Analytics ma wybrakowane dane ... rozumiem, że nie ma to dla centrali większego znaczenia, bo nie ma przełożenia na zysk, ale warto by było zadbać też o Sprzedających.
Zadowolony 'pracownik' = zadowolony Klient
Przy rosnącej konkurencji na rynku warto by było zwrócić uwagę na aspekt, który jest tak przez Allegro zaniedbany, czyli rdzeń tej platformy - Sprzedających.
@Alora-Hurtownia tak ja pisze @majster_man zamówienia założone do godziny 15:30 etykietuj do tej godziny, etykietowanie po tej godzinie wpływa negatywnie na Twoją punktacje, nawet jak zamówienie wpadnie o 16:00 nie wychodź przed szeregi, zrób etykietę kolejnego dnia do godziny 15:30
Wiem że Kupującemu chcesz pójść na rękę ale to nie nie opłaca przez punktacje w Jakości Sprzedaży gdyż to są sztywne algorytmy obliczeniowe
Najgorsze jest to, że podobny temat stworzyłam kilka dni temu i zasugerowano mi, żeby po prostu nie wysyłać paczek po godzinie granicznej (inPost). Niestety nikt nie wspomniał, że samo wygenerowanie listu przewozowego działa już na moja niekorzyść.
Przez źle zaprojektowany system będę musiała wstawać o świcie, żeby wyrobić się ze wszystkimi paczkami, które mogłabym obrobić do kolacji. Żałosne ze strony Allegro.
Rozumiem, że zamówienia, które generują się w trakcie weekendu też realizować dopiero w poniedziałek z rana?
Szkoda, że nie ma na ten temat ŻADNEJ informacji w regulaminie i adnotacjach @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Celowe działanie na niekorzyść Sprzedającego.
@Alora-Hurtownia niestety to już nie jest to Allegro co kiedyś, musisz wszystko śledzić i obserwować co z czym się je, gdyż inaczej wypadniesz z rynku Allegro, polecam też codziennie przeglądać zakładkę Rozliczenia z Allegro w szczególności opłaty dodatkowe itp tam też potrafi się dziać czarna magia 🙈
Raz jeszcze dziękuję 🙂 Monitoruję zakładkę 'Moja sprzedaż' i 'AD Allegro' kilkanaście razy dziennie, żeby uniknąć potencjalnych problemów. Do tego aktualności i webinary, żeby być ze wszystkim na bieżąco. Spokojnej nocy!
@Alora-Hurtownia wracam z odpowiedzią. Przepraszam, że czekałaś, ale chciałam się upewnić jak to działa, aby obalić mity jakie narosły w tym wątku.
Najważniejsze więc: jeśli nadasz przesyłkę po godzinie granicznej, to nie będzie to skutkowało obniżeniem jakości, ani brakiem informacji "kup do..." w Twoich ofertach. Nie ma z naszej strony negatywnego oceniania za szybszą dostawę.
Inni sprzedający w tym wątku mieli zapewne na myśli to, że szybsze nadawanie przesyłek wpływa na przewidywany czas dostawy i to w tym punkcie należy wysyłać zgodnie z deklaracją.
Obecnie w Twoich ofertach informacja o dostawie jutro, przy zakupie do konkretnej godziny jest widoczna, natomiast dla przewoźnika DPD nie masz wystarczającej ilości przesyłek nadanych tego samego dnia i dlatego przy tym przewoźniku taka informacja nie jest widoczna, a przewidywany czas dostawy to obecnie 2 listopada.
Nie masz wielu przesyłek realizowanych z DPD, a przy takiej małej skali nawet jedna przesyłka nadana później sprawia, że już minimum nie jest realizowane i tak się właśnie stało w Twoim przypadku.
Dziękuję serdecznie za odpowiedź, już prawie wszystko jasne. Mam jeszcze jedno, prawdopodobnie ostatnie pytanie, które nie daje mi spać 🙂
Hipotetycznie, mamy weekend, a zamówienia napływają jak szalone. Czy mogę w niedzielę przygotować wszystkie zamówienia, tj. wygenerować fakturę i listy przewozowe? Wszystkie te zamówienia finalnie zostają wysłane w poniedziałek przed godziną graniczną.
To samo tyczy się dni powszednich. Powiedzmy, że mamy wtorek godzinę 19:00 i zamówienia napływają jak szalone. Czy w takim razie (analogicznie) mogę wygenerować faktury i listy przewozowe na kolejny dzień (środę), czy mam czekać do wybicia północy z przygotowaniem zamówień, żeby system nie nabijał mi ujemnych punktów za zbyt późne przygotowanie paczki.
Jeszcze tylko ta kwestia jest dla mnie nie jasna. Ślicznie dziękuję za pomoc 🙂
@Alora-Hurtownia cieszę się, że mogłam pomóc 🙂
Możesz w opisanych sytuacjach przygotować sobie wysyłki wcześniej.