Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o informację dlaczego spadły mi punkty za nieterminowe odpowiedzi jak odpisuje za każdym razem na bieżąco.
PS Jeżeli chodzi o pytanie o kurtkę to nic nie było odpisane ponieważ klient wysłał wiadomość i od razu do nas zadzwonił i dostał wyczerpującą informację na temat pytania.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy#nowe-miary
Proszę anulować minusowe punkty bo nie wynikają z mojej winy. Zresztą klient na pewno potwierdzi. Znowu mam poziom neutralny i nie spełniam warunków Super Sprzedawcy.
i w tym jest problem 😄 musisz na wszystko odpisywać
Totalna głupota. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Miałem podobnie, teraz po rozmowie zawsze odpowiadam na wiadomość, np: odpowiedź została udzielona podczas rozmowy telefonicznej.
a co zrobić w przypadku jak ktoś od ciebie kupuje masz automatyczna wiadomość do klienta i on ci też z automatu odpisuje (mówię o sytuacjach gdy kupuje firma)
Jak włączyć auto odpowiedz na Allegro ale bez zewnętrznych programów itp.?
ja nie wiem zawsze mam ustawione przez baselinkera, więc sie nie zagłębiałem.
@csiexpert Fiksacja Allegro na punkcie terminowych odpowiedzi na pytania nigdy nie była dla mnie zrozumiała, zwłaszcza w odniesieniu to nieproporcjonalnie dużej liczby punktów, którą można za to stracić. Ujmując to inaczej: kara jest kompletnie nieadekwatna do winy.
Jednak sam sobie odpowiedziałeś, skąd te minusy. Bo niby skąd bot Allegro ma wiedzieć, że klientowi udzieliłeś odpowiedzi telefonicznej? Niestety, trzeba uprawiać fikcję, i wysłać wiadomość przez system, np. w stylu "tak jak to uzgodniliśmy przez telefon"