Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mimo, że staram się codziennie szybko wysyłać paczki, zamówione do 14:00 praktycznie wychodzą tego samego dnia (skan kuriera), to i tak punktacja codziennie pikuje w dół. Chyba ten nowy system oceniania nie działa należycie.
@ClearLife Twoja jakość to "Super +", więc najwyższa z możliwych.
Jeżeli chodzi o terminowość wysyłki to 99,7% przesyłek nadajesz w terminie, jeżeli chodzi o szybką wysyłkę, to zmiana, o której pisaliśmy z powodu błędu technicznego wejdzie w życie 21 lipca. Tego dnia przeliczymy również Twoje punkty za wszystkie wcześniejsze zamówienia, dla których nie minęło jeszcze 28 dni od deklaracji wysyłki lub przewidywanej daty dostawy.
Informacje o minusowych punktach dotyczą porównania do poprzedniego miesiąca lub dnia (zależy jakie ustawienie wybierzesz), więc mogą pojawiać się tam, minusowe punkty, ale nie oznacza to, że coś poszło nie tak, tylko że masz mniej punktów w tej mierze, niż miałeś w poprzednim miesiącu lub dniu.
Punktacja nie pikuje w dół i podkreślam, że masz najwyższy poziom jakości sprzedaży 🙂
Staram się, jak mogę 🙂