anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spadek punktów w jakości sprzedaży

ClearLife
#9 Pomysłodawca

Mimo, że staram się codziennie szybko wysyłać paczki, zamówione do 14:00 praktycznie wychodzą tego samego dnia (skan kuriera), to i tak punktacja codziennie pikuje w dół. Chyba ten nowy system oceniania nie działa należycie. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

NipponShorty
#16 Inspirator
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ClearLife Twoja jakość to "Super +", więc najwyższa z możliwych. 
Jeżeli chodzi o terminowość wysyłki to 99,7% przesyłek nadajesz w terminie, jeżeli chodzi o szybką wysyłkę, to zmiana, o której pisaliśmy z powodu błędu technicznego wejdzie w życie 21 lipca. Tego dnia przeliczymy również Twoje punkty za wszystkie wcześniejsze zamówienia, dla których nie minęło jeszcze 28 dni od deklaracji wysyłki lub przewidywanej daty dostawy. 
Informacje o minusowych punktach dotyczą porównania do poprzedniego miesiąca lub dnia (zależy jakie ustawienie wybierzesz), więc mogą pojawiać się tam, minusowe punkty, ale nie oznacza to, że coś poszło nie tak, tylko że masz mniej punktów w tej mierze, niż miałeś w poprzednim miesiącu lub dniu. 
Punktacja nie pikuje w dół i podkreślam, że masz najwyższy poziom jakości sprzedaży 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ClearLife
#9 Pomysłodawca

Staram się, jak mogę 🙂

 

oznacz moderatorów