Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w ostatnich miesiącach zaobserwowałem dość znaczny spadek wyświetleń. Przed wprowadzeniem "innowacji" na Allegro w postaci "dla firm" itp., wyświetlenia były na poziomie ~ 500 dziennie. Obecnie wyświetlenia oscylują w granicach marnych 15/30 wyświetleń dziennie. Czy wszystkie wprowadzone zmiany na Allegro mogą mieć na to wpływ? Czy może źródło problemu leży gdzie indziej?
Temat poruszany , niby u mnie liczba wyświetleń nie odstaje od normy ...tylko ilość transakcji jakby niewspółmiernie malała .
My też zauważyliśmy spadek.
Mało tego produkty, które mamy połączone na zasadzie wielowariantowości nagle przestały funkcjonować tak jak powinny. Przykładowo wchodzą na wybrany model w kolorze czarnym rozmiar L widać tylko kilka ofert, a w sumie podpiętych jest ponad 100 produktów. I obstawiam, że to też przez ich "innowacje".
Zero wyświetleń przez wiele dni od momentu wystawienia nowej oferty w większości przypadków. Znajomy został zaangażowany do testu licznika wyświetleń nowej aukcji. Niestety jego wizyta nie została zarejestrowana przez nowoczesne narzędzia allegro. Czytałam gdzieś, że po odświeżeniu strony, albo następnego dnia pojawią się informacje ale nic takiego nie nastąpiło. Dalej ZERO. Jedna z aukcji wystawiona 4 dni temu zaowocowała sprzedażą 2 szt. Wczoraj 1 i dzisiaj 1. W liczniku wizyt wciąż ZERO. Kiedyś było ok 2000 tys wyświetleń, dziś ok 200. Proszę o informację jak to możliwe, że mimo, że ktoś ogląda aukcję nie ma po tym śladu w Państwa statystykach. Czy mam jakąś blokadę? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AYA-PL Oficjalnie wszystko jest w porządku i żadnych blokad nie ma. Z analizy tematów na tym forum, doświadczeń własnych oraz innych użytkowników allegro śmiem twierdzić, że jest zupełnie inaczej.
A ogólna sprzedaż pojawia się i znika lawinowo - nagle jest mnóstwo zamówień, po czym się to zupełnie ucina nawet w połowie dnia.... Promowane są największe sklepy.
Zgadza się. Wystaw ze 300 tys. Aukcji i będziesz na opie pozycjonowania.
@AYA-PL @detxag moje przypuszczenia są takie że jak ktoś nie wyrazi zgody na śledzenie pliki cookies (inaczej tzw. ciasteczka) służące do celów analitycznych czy śledzenia zachowania użytkowania to pewnie nie zlicza takiego wejścia, stąd masz sprzedaż bez wejść w analizie 🙂
Po drugie po co Wam ta wiedza ile wejść, ważne jest jak sprzedaż w tym czasie 🙂
Ja w telefonie mam zablokowane śledzenie przez aplikacje i pewnie wielu też to robi, a jak wchodzę na przeglądarce dostosuj i odhaczam wszystkie dane przetwarzające do reklam czy analityczne 🙂