Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dostałem dośc nie przyjemną, wręcz obcesową wiadomośc w dyskusji założonej przez konsultanta Allegro w imieniu kupującego (mimo że kupujący w ogóle o to nie prosił), że dziś do godziny 11:50 mam zrobić zwrot pieniędzy za zamówienie, które kupujący anulował tuż po zakupie a opłacił przez Allegro Pay.
Problem polega na tym że Konsultant Allegro nie napisał komu, na jakie konto, w jaki sposób mam zrobić ten zwrot ? W szczegółach zakupu brak opcji "zwróć wpłatę". Co robić, jak żyć?
Numer dyskusji: 315334f0-9ee8-4c5f-8a82-5f5a38f4af7e
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@pendrajwy_pl widzę, że kupujący prawidłowo wypełnił formularz zwrotu do zamówienia. Prześlij proszę zrzut ekranu z widoczną niedostępną opcją zwrotu pieniędzy dla tego zamówienia (uwzględnij na zrzucie całą stronę tj. pasek adresowy, datę oraz godzinę). Zasłoń tylko dane klienta na zrzuie.
@Sa_nova co z tego?
Sprzedawca chce zwrócić wpłatę tą samą metodą co otrzymał pieniądze
ale się nie da 😞
Dlaczego sprzedawca ma przelewać pieniądze na inne konto, innej osoby?
Wpłata nie pochodziła od Kupującego
Z tego co pamiętam serwis pobiera extra prowizję za Allegro Pay- czy to też sprzedawca ma odliczyć sam od tej kwoty?
Prosze - oto zrzut ekranu. opcja zwrotu wyszarzona
Już Ci tłumaczę:
Gość kupuje produkt na raty (nie płaci za niego) - kasę przelewa Ci bank
Według serwisu masz wykonać fikołka - oddać mu pieniądze (zwykłym przelewem), których w normalnych warunkach by nie otrzymał, a on teoretycznie ma je oddać bankowi
Pytanie co będzie jak tego nie zrobi? Kto będzie dłużnikiem banku?
Profesjonalnie działający moderator - pokazałby Ci regulamin w/w procedury i wyjaśnił dlaczego masz cyt: opcja zwrotu wyszarzona
Ostatnio też to trenowaliśmy, pytając serwis jak to zrobić - odpowiedzi były wręcz skandaliczne, moderatorzy nie wiedzieli jak to działa na allegro - całe szczęście dla nas, że Kupującym był nasz wieloletni klient - więc się dogadaliśmy
nie no ja widze po odpowiedzi ale takze tym co jest na stronie allegro ze oni maja ten kejs niedopracowany 🙂
@pendrajwy_pl Widzę, że zakup został opłacony przez Allegro Pay Business, a nie przez Allegro Pay - są to dwie różne usługi. Dlatego poprosiłam o zrzut ekranu, żeby sprawdzić czy nie jest to jakiś błąd. 🙂
W przypadku metody płatności Allegro Pay Business - nie ma możliwości zwrotu przez nasz system i możesz jedynie zrobić to zlecając zwrot pieniędzy na dane, które wysłaliśmy mailem. Podam je też tutaj, ponieważ dla zwrotu do PragmaGo rachunek zawsze będzie taki sam: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014 (ważne jest, aby w tytule podać numer zamówienia, którego dotyczy zwrot). Więcej informacji o tym, przeczytasz w tym artykule.
a czy wy takiej informacji nie mozecie dołączac do szczegółów zamówienia u mnie na wallu - jeśli zachodzi taka sytuacja? przeciez mozna zrobić link "zrób zwrot" do tego artykulu...