anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności : rozpoczęta

MAMY ROZWIĄZANIE!
majka4201
#8 Zapaleniec#

Witam

Ktoś wczoraj ode mnie zakupił przedmiot i w statusie Płatność mam napisane rozpoczęta. Co to oznacza ?

Dodam, że mam ustawione gdzie mają wpłynąć środki.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#

To oznacza, że kupujący rozpoczął płatność. Mógł ją dokończyć, ale środki są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego, więc poczekaj jeszcze na zakończenie płatności. Mógł też jej nie dokończyć, wtedy status się nie zmieni i wpłaty nie będzie.

oznacz moderatorów
BURZYNSKID
#13 Ambasador#

 Albo będzie wisieć w nieskończoność aż kupujący sam ją anuluje. Napisz lub zadzwoń do klienta. 

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@majka4201, jak piszą moi przedmówcy, najlepiej skontaktuj się z kupującym, aby dowiedzieć się czy chce sfinalizować transakcje 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
majka4201
#8 Zapaleniec#

Właśnie to zrobiłam. Klientka twierdzi, że nie mogła zrobić przelewu.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić ? 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@majka4201 Niewiele. To klientka musi zdecydować czy chce finalizować transakcję i podjąć kolejną próbę opłacenia zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@majka4201 musi go anulować i spróbować zapłacić ponownie. Może również zrezygnować z zakupu. Robi się to w zakładce moje zakupy, płatność / anuluj płatność.

oznacz moderatorów
majka4201
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za podpowiedzi 🙂 Napisałam do klientki w południe ale nie dostałam jeszcze od niej informacji.

oznacz moderatorów