Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Ktoś wczoraj ode mnie zakupił przedmiot i w statusie Płatność mam napisane rozpoczęta. Co to oznacza ?
Dodam, że mam ustawione gdzie mają wpłynąć środki.
To oznacza, że kupujący rozpoczął płatność. Mógł ją dokończyć, ale środki są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego, więc poczekaj jeszcze na zakończenie płatności. Mógł też jej nie dokończyć, wtedy status się nie zmieni i wpłaty nie będzie.
Albo będzie wisieć w nieskończoność aż kupujący sam ją anuluje. Napisz lub zadzwoń do klienta.
@majka4201, jak piszą moi przedmówcy, najlepiej skontaktuj się z kupującym, aby dowiedzieć się czy chce sfinalizować transakcje 🙂
Właśnie to zrobiłam. Klientka twierdzi, że nie mogła zrobić przelewu.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić ?
@majka4201 Niewiele. To klientka musi zdecydować czy chce finalizować transakcję i podjąć kolejną próbę opłacenia zamówienia.
@majka4201 musi go anulować i spróbować zapłacić ponownie. Może również zrezygnować z zakupu. Robi się to w zakładce moje zakupy, płatność / anuluj płatność.
Dziękuję za podpowiedzi 🙂 Napisałam do klientki w południe ale nie dostałam jeszcze od niej informacji.