anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
KARTONteka_pl
#9 Pomysłodawca#

Cześć,

Mam kilka pytań dotyczących statusu zamówień.

1. Czy czasy w których statusy są przeze mnie zmieniane - wpływają na oceny pod kątem jakości sprzedaży czy super sprzedawcy? Czy istotne są jedynie statusy pochodzące od operatorów.

2. Czy status zamówienia jakkolwiek da się zautomatyzować, aby nie robić tego ręcznie?

Z góry dziękuję za informacje :).

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KARTONteka_pl 

1. Chodzi Ci o samodzielne podawanie numerów nadanych przesyłek? Liczy się moment, gdy pojawiają się w systemie - przekazane przez przewoźników albo przez Ciebie.

2. Napisz dokładnie o jakie oznaczenie (w którym miejscu dodawane) Ci chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
KARTONteka_pl
#9 Pomysłodawca#

1. Numer przesyłki widziałem, że wpada z automatu. Chodzi o zmiany statusów (te które wklejam screen poniżej).

2. Screen poniżej 🙂

Zrzut ekranu 2023-08-23 o 13.32.41.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KARTONteka_pl Nie, te statusy nie mają wpływu na jakość w obszarze realizacji zamówień. Tutaj znajdziesz szczegóły dla tej miary.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
KARTONteka_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za informację, to zdecydowanie jest odpowiedź na moje pytanie 1. A co do 2 w temacie statusów, czy da się je jakoś zautomatyzować czy modyfikuje się je TYLKO ręcznie jako informacja dla sprzedającego typowo?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KARTONteka_pl Te oznaczenia wprowadzasz ręcznie. Jedyne akcje, które możesz zautomatyzować znajdują się tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów