Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam kilka pytań dotyczących statusu zamówień.
1. Czy czasy w których statusy są przeze mnie zmieniane - wpływają na oceny pod kątem jakości sprzedaży czy super sprzedawcy? Czy istotne są jedynie statusy pochodzące od operatorów.
2. Czy status zamówienia jakkolwiek da się zautomatyzować, aby nie robić tego ręcznie?
Z góry dziękuję za informacje :).
1. Chodzi Ci o samodzielne podawanie numerów nadanych przesyłek? Liczy się moment, gdy pojawiają się w systemie - przekazane przez przewoźników albo przez Ciebie.
2. Napisz dokładnie o jakie oznaczenie (w którym miejscu dodawane) Ci chodzi.
1. Numer przesyłki widziałem, że wpada z automatu. Chodzi o zmiany statusów (te które wklejam screen poniżej).
2. Screen poniżej 🙂
@KARTONteka_pl Nie, te statusy nie mają wpływu na jakość w obszarze realizacji zamówień. Tutaj znajdziesz szczegóły dla tej miary.
Dzięki za informację, to zdecydowanie jest odpowiedź na moje pytanie 1. A co do 2 w temacie statusów, czy da się je jakoś zautomatyzować czy modyfikuje się je TYLKO ręcznie jako informacja dla sprzedającego typowo?
@KARTONteka_pl Te oznaczenia wprowadzasz ręcznie. Jedyne akcje, które możesz zautomatyzować znajdują się tutaj.