anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Termin wysyłki, chyba klienci tego nie rozumieją.

the-foe
#12 Orędownik#

Mam mocne przekonanie, ze klienci niezbyt rozumieją mechanizm terminu wysyłki Allegro. Mam MNÓSTWO telefonów pt. "gdzie jest moja paczka, minęły już 3 dni a tu zero odzewu?". A tu towar był ustawiony na np. 7 dni roboczych.  I klient robi wielkie oczy jak mu się tłumaczy. Mam już perdylion negatywów z tego powodu, są takie, które klient zdąży wystawić przed czasem, który zadeklarowałem! Nawija na mnie, ze musi długo czekać na przesyłkę, choć w Allegro było wystawione z odpowiednim marginesem. Rezygnuje z przesyłki i jeszcze negatywa daje - same straty.

Widocznie jest to tak nieczytelne dla klienta, ze on tego nigdzie nie zauważa. Dla większości klientów takie coś jak termin dostawy nie istnieje i uważa, ze skoro jest wystawione to jest wszystko na stanie i ma mieć natychmiast. Jak ktoś zamówi perdylion towarów z 24h wysyłką i **piiip**ółkę z 7 dni roboczych to w ciemno można założyć, ze klient nie wie, ze będzie czekał.

 

Pytanie, czy mozna wpisać maksymalny termin dostawy w treść ogłoszenia, czy regulamin zakazuje?

oznacz moderatorów
53 ODPOWIEDZI 53

wicekdw
#12 Orędownik#

@ko_alka Tak, zgadza się, wchodziłem w ofertę po zakupie z zakładki "kupione". Już rozumiem różnicę. Tylko właśnie dlaczego informacja o deklarowanym czasie wysyłki jest usunięta ze snapshota oferty jaką widziałem w momencie zakupu? Dobrze by było, żebym widział wszystkie informacje dokładnie tak samo jak w momencie zakupu.

oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

Możecie mi pomóc znaleźć w tej ofercie deklarowany przez sprzedawcę czas wysyłki? https://allegro.pl/oferta/2-szt-tranzystor-nec-2sd882-d882-npn-to126-zabaw-10170361294?snapshot=MjAy....  Czyżby takiej informacji nie było wcale @nat_not , usunęliście to całkiem?

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@wicekdw 
3 dni robocze

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W zakładce dostawa i płatność?😁

oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

@A3dam @LEW433 Na serio widzicie u siebie taką treść "Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu X dni"  ?  Nie chodzi mi o "przewidywany czas dostawy". Kurcze u mnie naprawdę tego nie ma - ani w wersji mobilnej strony ani na komputerze. Dziwne. Co ciekawe w moich własnych ofertach taka treść jest i ja ją widzę. No chyba, że sprzedający nie wprowadził tej informacji ale chyba nie da się tego pola zostawić pustego przy wystawianiu oferty (próbowałem i u mnie się nie da). @nat_not możesz nam wyjaśnić jak to właściwie działa i dlaczego raz ta informacja jest widoczna a raz nie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@wicekdw Ja oczywiście nie widzę, dlatego na końcu masz buźkę. Widzę średni czas dostawy deklarowany przez ...... sprzedającego.😘

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

To standard na Allegro.

Takich informacji od kupujących jest całkiem sporo.

Sugeruję serwisowi Allegro doprecyzowanie wskazywanych terminów i udzielanych informacji. Obecnie - informacje udzielane przez serwis Allegro maja za zadanie:

- udzielenie kupującemu błędnych informacji - określonych przez serwis Allegro - nie maja one nic wspólnego z danymi określonymi przez sprzedawcę i przez przewoźnika

- podniesienie oceny serwisu Allegro odnośnie czasu dostawy - nie ma to nic wspólnego z punktem powyżej

- przeniesienie na sprzedającego wszelkich problemów w związku z terminem dostawy

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@the-foe Pytanie, czy mozna wpisać maksymalny termin dostawy w treść ogłoszenia, czy regulamin zakazuje?  NIE 

To i tak nic nie zmieni bo allegro wyświetla po swojemu czas dostawy przewidywany który klient widzi czasem na liscie produktów i tym się sugeruje nie wchodząc w dostawę  😞

grss.jpg

Wystarczy że większość aukcji idzie w 24 h a kilka dasz na 7 dni to i tak we wszystkich będzie dostawa pojutrze 😞  a klienci czasem robią zakup z poziomu listy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not czy takie dopiski na liście aukcji nie wprowadzają w błąd kupujących ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Trudno mi odpowiadać za wszystkich kupujących. Takie oznaczenia na pewno wpływają na zwiększenie zainteresowania ofertą. Jeśli natomiast klient wybierze inną formę dostawy, która nie gwarantuje tak szybkiego otrzymania przedmiotu, ma tę informację w formularzu podczas składania zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@the-foe Takie dopiski wprowadzają w błąd.

oznacz moderatorów

Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

Ja jako kupujący wchodzę w zakładkę dostawa i widzę deklarowany termin dostarczenia. Przykładowo, kupiłem produkt w poniedziałek 07.12 i przy wyborze dostawy widzę informację "środa 09.12-czwartek 10.12. w punkcie". Rozumiem możliwość opóźnienia w transporcie, ale liczę na to że sprzedawca nada moją przesyłkę najpóźniej w środę 09.12. Jeśli tak się nie stanie sprzedawca zasługuje na odjęcie jednej gwiazdki za obsługę klienta.

oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

no i źle rozumiesz. Ja mam ustawione wszystkie towary na wysyłkę na 48h (choć ok 80% wysyłam natychmiast), czyli mogę wysłać 11 grudnia jak ktoś zamówi dzisiaj. A tu na karcie produktu Allegro zmyśla:

Przewidywana dostawa: czw. 10 gru. - wt. 15 gru. w punkcie

 

I ja wysyłam 11.gru a Ty mi odejmujesz gwiazdkę :))

oznacz moderatorów

Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

Nie, ja dobrze rozumiem. Skoro mam napisane dostawa 09.12-10.12 to oczekuję że sprzedawca nada paczkę najpóźniej 09.12. Nie jest winą kupującego że, jak twierdzisz, Allegro wprowadza w błąd.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Mieszacz44 Sprzedający ma nadać przesyłkę w deklarowanym przez siebie czasie wysyłki ustawionym w ofercie, a widocznym w zakładce "dostawa". Tylko tyle i aż tyle.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Knowhere a kto tam zagląda i po co, jak na liście ma dostawa pojutrze 😄 a w odstawie komunikat sprzedawca zazwyczaj nadaje 24h ale tworząc aukcję zadeklarował ze wyśle do 3 dni 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

Ja tam zawsze zaglądam tylko nie wiem dlaczego nie zawsze jest tam podany czas wysyłki. W moim przypadku było podane 48h. Czas na wysyłkę minie dziś około 18. Sprzedawca jeszcze nie nadał mojej paczki. Gdyby dziś to zrobił to wtedy paczka najprawdopodobniej była by jutro w paczkomacie więc informacja podawana przez Allegro jest prawidłowa

oznacz moderatorów

the-foe
#12 Orędownik#

Sprzedającego też nie. To czemu chcesz mu odjąć gwiazdkę? Odejmij Allegro, a najlepiej podaj ich do sądu. 😁

oznacz moderatorów

Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

Ja nie mam obowiązku zagłębiać się w to kto wprowadza mnie w błąd. Jeśli przy ofercie widzę informację o planowanym czasie dostawy to mam prawo myśleć że tak deklaruje sprzedawca i liczę na to że w tym czasie chociaż nada przesyłkę, bo rozumiem że za opóźnienie w transporcie sprzedawca nie może odpowiadać. Jeśli to wina Allegro to Wam jako sprzedawcom psuje to później statystyki i komentarze i to Wy powinniście się z nimi sądzić, a nie kupujący.

oznacz moderatorów

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

@Mieszacz44 Właśnie źle rozumiesz, to jest TYLKO przewidywany czas dostawy, który wypisuje allegro, zaraz pod tym masz napisane jak określa się sprzedający, w ciągu ilu dni wysyła towar i to jest wiążące a nie przewidywany czas dostawy.

oznacz moderatorów