Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
taki mam komunikat:
Zadeklarowany numer rachunku bankowego jest inny niż użyty do przelewu weryfikacyjnego.
Użyj rachunku bankowego Twojej firmy lub zmień metodę weryfikacji.
W którym miejscu mogę to zmienić?
w tym miejscu jest komunikat w trakcie weryfikacji, a dostaje e-maile, że: nie mogliśmy zweryfikować danych Twojego rachunku bankowego.
@IGRASZ_gra no to tutaj nikt Ci nie pomoże, musisz kontaktować się z Allegro, przez maila
ok, dzięki
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ albo tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt dane są dobre?
@IGRASZ_gra sprawdź proszę ten link: https://salescenter.allegro.com/registration/verify-bank-account i upewnij się, że dane tam podane i dane konta firmowego są takie same.
Przyczyna znaleziona: ING automatycznie w przelewach (aktywacyjnych - 1 zł) daje konto prywatne, trzeba wybrać konto z którego się robi przelew.
🤗