anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Twój rachunek bankowy nie został potwierdzony

IGRASZ_gra
#7 Wielbiciel#

taki mam komunikat: 

Zadeklarowany numer rachunku bankowego jest inny niż użyty do przelewu weryfikacyjnego.
Użyj rachunku bankowego Twojej firmy lub zmień metodę weryfikacji.

W którym miejscu mogę to zmienić?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

KOGIEL_T
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

IGRASZ_gra
#7 Wielbiciel#

w tym miejscu jest komunikat w trakcie weryfikacji, a dostaje e-maile, że: nie mogliśmy zweryfikować danych Twojego rachunku bankowego. 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@IGRASZ_gra  no to tutaj nikt Ci nie pomoże, musisz kontaktować się z Allegro, przez maila

oznacz moderatorów

IGRASZ_gra
#7 Wielbiciel#

ok, dzięki

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@IGRASZ_gra sprawdź proszę ten link:  https://salescenter.allegro.com/registration/verify-bank-account i upewnij się, że dane tam podane i dane konta firmowego są takie same. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

IGRASZ_gra
#7 Wielbiciel#

Przyczyna znaleziona: ING automatycznie w przelewach (aktywacyjnych - 1 zł) daje konto prywatne, trzeba wybrać konto z którego się robi przelew.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

🤗

oznacz moderatorów