anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja Allegro Finanse PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44187863
#7 Wielbiciel#

Tak więc weryfikacje Allegro finanse robiłem w niedzielę i wpłaciłem im pieniądze przez PayU. Weryfikacje robiłem żeby wypłacić kasę z konta bo sprzedałem coś na Allegro Lokalnie. Nie rozumiem dlaczego nadal jest w trakcie weryfikowania wszystko skoro patrzyłem że w moim banku wpłata przeszła.

oznacz moderatorów
238 ODPOWIEDZI 238
AutotechPraga
#7 Wielbiciel#

Witam czekam także już ok tygodnia na weryfikację PayU, możecie to zweryfikować?

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AutotechPraga, zweryfikowałam Twoją sprawę - usługa jest już aktywna, a wypłata będzie zlecona automatycznie w następny dzień roboczy.
 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
jablonki
#7 Wielbiciel#

U mnie na szczęście wszystko śmiga. 

pozdrawiam 

oznacz moderatorów
DyhWdech
#8 Zapaleniec#

Pieniądze wysłane wczoraj, dziś wróciły na konto, a widnieje dalej napis, że czekamy na wpłatę

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DyhWdech Weryfikacja wypłat w PayU trwa do 3 dni roboczych, więc proszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
olaxanderka
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Może mi też pomożecie? Bo już nie wiem co robić. Sprzedałam 3 produkty - wszystkie trafiły do kupujących - zero zastrzeżeń. Bodajże 22.03 konto zostało zablokowane. Od tego czasu duża suma pieniędzy nie jest dla mnie dostępna- nie wiem co robić 😞 Teoretycznie zweryfikowałam PayU (świeci się na zielono) ale przelewy24 już nie (brak info, brak odpowiedzi na formularz). W formularzu do was przesłałam zdjęcie prawa jazdy oraz paszportu - nadal brak reakcji. Nie widzę gdzie popełniam błąd - kontakt przez formularz jest straszny. Konto z którego weryfikuje jestem współwłaścicielką - wszystko się zgadza - dane na dokumentach też. Z komputera z którego korzystam - korzystają też inni domownicy - ale to chyba normalne? mają swoje konta.  Już chce mi się płakać - na prawdę potrzebuję moich pieniędzy i nie wiem co robić...

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@olaxanderka odpisałam na Twoją wiadomość w tej sprawie w tym wątku. Proszę odpisz na nasze wiadomości mailowe, a pomożemy Ci rozwiązać problem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
DyhWdech
#8 Zapaleniec#

Witam. Wypłaty dalej niezweryfikowane. Mogę prosić o informację co sie dzieje?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DyhWdech dane właściciela konta Allegro i dane właściciela konta w banku nie zgadzały się, dlatego weryfikacja była niemożliwa. Jeżeli jesteś współwłaścicielką konta bankowego małżonka to weryfikacja będzie możliwa, jeżeli dopiszesz go jako małżonka w zakładce Dane konta

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:41712817
#2 Obserwator#

Ja również czekam już od tygodnia na weryfikacje. Mogę również prosić o sprawdzenie?  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41712817 Dane konta Allegro nie są dokładnie takie same jak dane właściciela rachunku, z którego wykonany został przelew. Aby wyjaśnić tę sytuację, napisz proszę do nas bezpośrednio przez ten formularz

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
rogalskaania
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Można prosić o aktualizację odnośnie weryfikacji allegro finanse? Wczoraj zmieniłam nr konta i zrobiłam przelew. Zależy mi na szybkiej wypłacie środków

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rogalskaania Widzę, że ostatnie zmiany zostały wprowadzone dzisiaj. Proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz informacje w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Rakooo
#7 Wielbiciel#

@nat_not@la_nika   Dzień dobry. Ja równiez mam pytanie odnośnie weryfikacji która na moje jest niezbyt intuicyjna i wymaga pewnych poprawek. Mam ten sam problem co wszyscy wczesniej tu zgromadzeni i chciałbym poprosić o sprawdzenie mojego procesu weryfikacji oraz o ewnentualna porade czy cos zmienic czy po prostu poczekac? Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Rakooo możesz zgłosić swoje pomysły na poprawę procesu weryfikacji tutaj. Przeanalizujemy je, niektóre kroki podczas niej są wymagane przez operatora płatności, ale jeżeli będzie to coś dotyczącego artykułów w pomocy czy wyjaśnienia samego procesu to weźmiemy to pod uwagę.
Jeżeli chodzi o Twoje konto to widzę, że wypłaty z salda operatora PayU przeszły pomyślnie i wczoraj zleciłeś wypłatę na Twoje konto. Współpracujemy z dwoma operatorami płatności, jeżeli chcesz również mieć możliwość wypłat śrdoków z salda operatora Przelewy24, aktywuj wypłaty w części poświęconej temu operatorowi w zakładce Ustawienia wypłat. Weryfikacja może zając do 5 dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:61685994
#7 Wielbiciel#

Witam, jak długo potrwa jeszcze weryfikacja PayU na moim koncie? Pieniądze są mi niezbędne do nadania przesyłki kupującemu. Jak długo jeszcze bede czekał?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Jak dane są prawidłowe to do 3 dni roboczych. Kiedy robiłeś weryfikację?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:61685994 już zostały zweryfikowane i pierwsza wypłata na Twoje konto została zainicjowana parę minut temu 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
pamidorka
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Mogę prosić o sprawdzenie mojej werydikacji? I payU i przelewy 24. Dzieki serdeczne 🙂 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pamidorka cześć 🙂 Czy dokończyłaś proces przelewu weryfikacyjnego? Bo wygląda to tak jakbyś wypełniła wniosek, przeszła do strony  banku, ale nie zrobiła przelewu, tylko cofnąła się do Allegro i znów zmieniła swoje dane tworząc tym samym nowy wniosek. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów