
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak więc weryfikacje Allegro finanse robiłem w niedzielę i wpłaciłem im pieniądze przez PayU. Weryfikacje robiłem żeby wypłacić kasę z konta bo sprzedałem coś na Allegro Lokalnie. Nie rozumiem dlaczego nadal jest w trakcie weryfikowania wszystko skoro patrzyłem że w moim banku wpłata przeszła.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Proszę o sprawdzenie mojej weryfikacji PayU. Cały czas wyświetla że jest w trakcie weryfikacji, a przelew weryfikacyjny zrobiłam już dwa razy. Z wyrazami szacunku. Agimira.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, prosiłbym o sprawdzenie mojej weryfikacji PayU. Cały czas wyświetla że jest w trakcie weryfikacji i nie mogę przesłać pieniążków na konto. Takie zwlekanie może zaszkodzić przez co będę musiał zwrócić kwotę Klienta.
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Krischr, zostałeś poproszony o przesłanie skanu lub czytelnego zdjęcia brakującej strony dowodu tożsamości, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie tylko jedną z potrzebnych stron (w przypadku dowodu bez adresu dołącz oświadczenie). Więcej informacji o tym, jak aktywować usługę PayU znajdziesz tutaj.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, wysłałem jeszcze raz skan dowodu z obu stron. Bardzo proszę o szybką weryfikację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze ze sam do was napisałem bo nie wysłaliście mi żadnego maila z prośbą o uzupełnienie danych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Krischr, Sprzedający każdorazowo otrzymują powiadomienia mejlowe od operatorów o tym, że muszą dołączyć dokumenty lub uzupełnić dane. Mejl wysyłany jest m.in. przez PayU z adresu service@payu.com.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Świetnie, na taki skan dowodu mogą brać na nas pożyczki. Jeszcze fajnie bo trzeba podać swój numer pesel, dobrze ze jeszcze nie wymagają hasła do banku!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapytam jeszcze raz bo pierwszy moj post został skasowany,
po co kolejna weryfikacja w Peyu? po co kolejny skan dowodu osobistego? i po co im po raz kolejny raz nr pesel?, przecież na udostępnienie takich danych mogą być brane na nas pożyczki np. w PROVIDENCIE, co będzie gdy te dane przechwycą hakerzy? Czy mam jakąś gwarancje?
Oszustom wystarczy imię, nazwisko i numer PESEL, które chronimy bardzo słabo. A skala kradzieży danych wciąż rośnie.
Nie wystarczy zwykły przelew z konta jak było kiedyś? po co im te dowody i pesele.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@euphoria_art Otrzymałeś maila z informacją o konieczności przeprowadzenia powtórnej weryfikacji?
Pytam, ponieważ na koncie, z którego piszesz, wypłaty są aktywne.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziwna sprawa ale otrzymałem maila o powtórną weryfikację
Tytuł wiadomości:
"
Blokada Twoich środków na Allegro"
"Nasz operator płatności PayU – zgodnie z ustawą – regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane ..."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@euphoria_art czy możesz napisać z jakiego adresu otrzymałeś tą wiadomość e-mail?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Proszę o sprawdzenie mojej weryfikacji PayU. Cały czas wyświetla że jest w trakcie weryfikacji, a przelew weryfikacyjny zrobiłam już dwa razy. Z wyrazami szacunku. Agimira.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Agimira Cześć. Poprzednia weryfikacja się nie powiodła, ponieważ dane na koncie bankowym i na koncie Allegro się różniły. Jeżeli konto, z którego wysyłany był przelew weryfikacyjny, jest wspólne, będzie potrzebny dokument z banku, który to potwierdzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, a czy mógłbym się dowiedzieć co się dzieje z moją weryfikacją, czytając ten temat mam wrażenie, że wszystko jest zrobione dobrze, a nadal czekam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TNL_2020 czy możesz napisać kiedy wysłałeś przelewy weryfikacyjne do operatorów? Czy wysłałeś je w części poświęconej operatorowi PayU? Czy możesz przesłać potwierdzenia tych przelewów weryfikacyjnych na adres spolecznosc@allegro.pl
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam przelew wysłałem do paypro 23 września. przelew zwrotny otrzymałem 26 września.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TNL_2020 Przelewy weryfikacyjne muszą być dwa - osobny dla Przelewy24 i osobny dla PayU.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W takim razie gdzie znajdę miejsce do wysłania tych przelewów?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@miczbel2 Cześć. 🙂 Dzisiaj zleciłeś przelewy do Operatorów, zatem poczekaj proszę na ich weryfikację. Standardowo w przypadku PayU trwa to do 3 dni roboczych, P24 do 5 dni roboczych.