
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak więc weryfikacje Allegro finanse robiłem w niedzielę i wpłaciłem im pieniądze przez PayU. Weryfikacje robiłem żeby wypłacić kasę z konta bo sprzedałem coś na Allegro Lokalnie. Nie rozumiem dlaczego nadal jest w trakcie weryfikowania wszystko skoro patrzyłem że w moim banku wpłata przeszła.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pro100wnick1 Czy dane na rachunku bankowym są na pewno takie same jak dane właściciela konta Allegro?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy moje konto juz jest aktywne w pelni i moge wyolacac pieniadze z zamowien? Podalam swoje dane i zrobilam przelew oraz otrzymalam maila ze moje konto oraz konto do wyplat jest aktywowane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@108542490 Tak, jednak obecnie na Twoim koncie nie ma żadnych środków do wypłaty, dlatego możesz widzieć wyszarzony przycisk "Wypłać".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Stodki otrxymam jak kupujacy odbierze oaczke? Bo wczoraj wyslalam przesylke

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@108542490 na tym koncie nie widzę żadnej sprzedaży. Czy możesz powiedzieć coś więcej? Czy chodzi o inne konto, jak kupujący poinformował Cię o kupnie, czy widzisz informacje o sprzedaży na swoim koncie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymalam etykiete i nadalam przesylke

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@108542490 Znalazłam tę transakcję. Żeby wypłacić środki, musisz się zalogować na konto, z którego sprzedałaś sweter, czyli Client:102795548. Tam aktywuj wypłaty.
Nie wypłacisz środków z konta, na którym nigdy nie doszło do żadnej transakcji (czyli tego, z którego teraz piszesz, o loginie 108542490)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dalej nic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@108542490 Nie wylogowałaś się z konta 108542490 i nie zalogowałaś na Client:102795548.
Wyloguj się z konta w aplikacji, a następnie zaloguj ponownie na Client:102795548.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie moge wygenerowac nowego hasla jakby konto nie istnialo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam przypisany ten sam email do 2 kont

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosze o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@108542490 Przykro mi, ale nie pomogę Ci z przypomnieniem sobie hasła do konta. Hasło znasz tylko Ty. Nie ma możliwości, żeby dwa konta były przypisane do jednego adresu mejlowego.
Dla konta "Client:102795548 " adres mejlowy jest założony w domenie gmail.com (es*****ro8@gmail.com).
Spróbuj przypomnieć sobie hasło i zalogować się do konta Client:102795548

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@108542490 Wpisz Client:102795548, łącznie ze słowem "Client:"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na koncie brak sprzedazy i srodkow do wyplat