Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam , moja weryfikacja konta trwa już drugi tydzień . za pierwszym razem niby dowód był nieczytelny wiec kazali wysłać skan tylnej strony dowodu co też uczyniłam . od dwóch tygodni widnieje informacja że pracownicy weryfikują moja tożsamość . zaznaczam że konto zostało potwierdzone a nadal nie mogę wypłacić pieniędzy . proszę o szybkie rozwiązanie sprawy , gdyż wszędzie @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ pisze ze weryfikacja danych trwa 3 dni
@aga7731 weryfikacja konta jest przeprowadzana przez operatora płatności, z którym skontaktował się nasz support. Szczegółowe informacje otrzymasz w odpowiedzi na Twoje zgłoszenia mailowe.