anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta

Client:113283694
#2 Obserwator#

Od wczoraj czekam na weryfikację konta, by móc sprzedawać produkty na allegro. Kiedy moje konto zostanie zweryfikowane i będę mogła zacząć sprzedaż?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113283694 jeśli wszystkie dane są poprawne to weryfikacja w przypadku operatora PayU może zając do 3 dni roboczych.  Jeśli chcesz mieć pewność, że wszystko jest ok, to poproszę o przesłanie potwierdzenia płatności na spolecznosc@allegro.pl.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113283694
#2 Obserwator#

Właśnie zostały mi zwrócone środki (1,01 zł). Czy to oznacza, że już mogę wystawiać produkty na sprzedaż? Nie dostałam żadnego maila, a na allegro nadal nie mam chyba aktywnej sprzedaży

oznacz moderatorów

Client:113283694
#2 Obserwator#

Czy muszę coś jeszcze zrobić, by aktywować konto, czy allegro samo to zrobi? Bo nadal brak informacji, a środki zostały zwrócone... W związku z tym nie wiem, bo myślę, że powinna sprzedaż już być aktywna...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113283694 Twoje konto nie jest aktywne. Czy wykonałaś przelew weryfikacyjny z rachunku, którego dane są zgodne z danymi Twojego konta Allegro? 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113283694
#2 Obserwator#

Tak, wykonałam przelew z rachunku, gdzie dane są takie same. Na mail (spolecznosc@allegro.pl)

wysłałam potwierdzenie przelewu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113283694 Wyjaśniamy tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113283694
#2 Obserwator#

Dziękuję. Jak sprawa się wyjaśni, to proszę o informację.

oznacz moderatorów

Client:113283694
#2 Obserwator#

Czy sprawa została wyjaśniona? Kiedy mogę spodziewać się aktywacji konta?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113283694 Poinformujemy Cię, jak tylko otrzymamy odpowiedź w Twojej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113283694 Z informacji, które otrzymaliśmy, wynika że na Gadane nie będziemy mogli Ci pomóc. Musisz, będąc zalogowaną na swoim koncie, napisać do nas przez ten formularz. Wówczas odpowiedni zespół zajmie się Twoim przypadkiem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów