Weryfikacja konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od wczoraj czekam na weryfikację konta, by móc sprzedawać produkty na allegro. Kiedy moje konto zostanie zweryfikowane i będę mogła zacząć sprzedaż?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:113283694 jeśli wszystkie dane są poprawne to weryfikacja w przypadku operatora PayU może zając do 3 dni roboczych. Jeśli chcesz mieć pewność, że wszystko jest ok, to poproszę o przesłanie potwierdzenia płatności na spolecznosc@allegro.pl.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie zostały mi zwrócone środki (1,01 zł). Czy to oznacza, że już mogę wystawiać produkty na sprzedaż? Nie dostałam żadnego maila, a na allegro nadal nie mam chyba aktywnej sprzedaży

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy muszę coś jeszcze zrobić, by aktywować konto, czy allegro samo to zrobi? Bo nadal brak informacji, a środki zostały zwrócone... W związku z tym nie wiem, bo myślę, że powinna sprzedaż już być aktywna...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:113283694 Twoje konto nie jest aktywne. Czy wykonałaś przelew weryfikacyjny z rachunku, którego dane są zgodne z danymi Twojego konta Allegro?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, wykonałam przelew z rachunku, gdzie dane są takie same. Na mail (spolecznosc@allegro.pl)
wysłałam potwierdzenie przelewu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:113283694 Wyjaśniamy tę sprawę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. Jak sprawa się wyjaśni, to proszę o informację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy sprawa została wyjaśniona? Kiedy mogę spodziewać się aktywacji konta?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:113283694 Poinformujemy Cię, jak tylko otrzymamy odpowiedź w Twojej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:113283694 Z informacji, które otrzymaliśmy, wynika że na Gadane nie będziemy mogli Ci pomóc. Musisz, będąc zalogowaną na swoim koncie, napisać do nas przez ten formularz. Wówczas odpowiedni zespół zajmie się Twoim przypadkiem.
Moderatorka