Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałem zrobić weryfikacje aby klienci mogli płacić poprzez przelewy24, lecz minął już ponad tydzień i nadal trwa weryfikacja, wszystko zrobiłem zgodnie, wysłałem przelew z konta na to samo imię i nazwisko, co więcej nawet kwotę 1,01 zwrócili a nic się nie dzieje.
W przypadku weryfikacji PayU to było raptem 1 dzień
Ktoś wie co z tym zrobić ?
@auto_kowalczyk, możesz to zrobić za pomocą tego formularza. 🙂
Witam.
Czekam już szósty dzień na weryfikację, mimo iż dane uzupełnione, dokument przesłany.
@emilianoX, Twoja weryfikacja została właśnie pomyślnie zakończona. 🙂
Dziękuję 🙂
Witam posiadam ten sam problem. Środki widnieją na rachunku dane jak i zdjęcia dowodu zostały przesłane i cisza a allegro wymaga płatności za sprzedaż. Proszę o pomoc.
Dzień dobry.
Podpinam się pod temat.
Czy można przyspieszyć proces weryfikacji?
Przelew i dokumenty zostały wysłane kilka dni temu.
Pozdrawiam
@_HolaOla_ , Uprzejma prośba do któregoś z modów o pomoc w aspekcie przyśpieszenia weryfikacji, bardzo mi zależy - z góry wielkie dzięki.
Mam podobny problem, proszę szanowne grono moderatorskie o przyspieszenie procesu weryfikacji w przelewy 24 🙂
Swoją drogą, mam pytanie, dlaczego musimy się weryfikować "domyślnie"? Czy nie powinno to wyglądać tak, że Allegro pyta, czy chcę akceptować wpłaty od przelewy24 informując jednocześnie, że do wypłat będę musiał zweryfikowac u nich konto? Nigdy nie modyfikowałem ustawień płatności a konto mam od wielu, wielu lat, do tej pory nie było problemów z wypłatmi. Co gdybym jednak nie chciał się zweryfikować, kto jest dysponentem moich pieniędzy, jak odzyskać wpłacone przez kupującego środki?
@Klon_Rulez, zobaczę, co da się zrobić w Twojej sprawie. 🙂
Odpowiadając na Twoje drugie pytanie - gdy Kupujący dokona wpłaty przez Przelewy24, operator zawsze będzie oczekiwał przelewu weryfikacyjnego. Środki będą znajdywały się na saldzie do momentu skonfigurowania wypłat.
@mr_oma Czy jest możliwość zrobienia czegoś w mojej sprawie? Czekam kolejny dzień na weryfikacje Przelewy24, wszystko zostało przesłane, jakieś dwa dni temu uzyskałem nawet zwrot wpłaconej kwoty(1,01zł) a status to wciąż " w trakcie weryfikacji".
Góry dziękuję za pomoc.
@kuba980528, powinieneś mieć je już aktywne. 🙂
Witam, moje konto również nadal nieaktywne, a czekam na dużą kwotę do wypłaty...
@dyryktyw aktywowałeś wypłaty 6.04, a operator Przelewy24 ma 5 dni roboczych na weryfikację i aktywowanie wypłat. Napisałam w Twojej sprawie prośbę o przyspieszenie, mam nadzieję, że się uda.
witam
Proszę o pomoc - na moje zapytania odnośnie braku możliwości wypłaty pieniędzy nikt nie odpowiada z formularza ani tutaj - też mam nieaktywne przelewy24, aktywne payu ale pieniędzy wypłacić nie mogę.
@olaxanderka zapoznałam się z prowadzoną z nami korespondencją. Na wszystkie Twoje wiadomości odpisywaliśmy i aby konto zostało odblokowane, a wypłata uwolniona, konieczne będzie przesłanie zdjęć, o które prosimy. Instrukcję dotyczącą zdjęć znajdziesz w wiadomości z 25 marca, wysłaliśmy także wiadomości do Kupujących w Twoich ofertach i we wczorajszym mailu prosiliśmy o kontakt dziś i odpowiedź na zadane pytanie. Bardzo proszę odpisz na wczorajszą wiadomość, tylko w ten sposób będzie możliwe odblokowanie konta i uwolnienie wypłaty.
Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź 🙂
Zdjęcie mojego dokumentu zostało do was wysłane - jest tam wszystko jak w @ z 25.03 opisane. Dodatkowo jest jeden z wystawionych wcześniej przedmiotów na tym zdjęciu 🙂 jedyne czego nie ma to informacji od kupujących - ale jeden przedmiot zostaL wysłany - drugi odebrany osobiście i teraz.
1. co mam zrobić? Pisałam na allegro lokalnie do kupujących - jak mam jeszcze udowodnić wysyłkę?
2. Dlaczego z formularza kontaktu NIKT mi nie odpisuje od zeszłego czwartku? 😞
@olaxanderka ja widzę to inaczej, na wszystkie Twoje wiadomości otrzymałaś odpowiedź. 2.04 pisaliśmy, że prosimy o dosłanie zdjęć całego oferowanego towaru, wczoraj (7.04) również kontaktowaliśmy się z Kupującymi i prosiliśmy Cię o kontakt dzisiaj i o odpowiedź na pytanie, dlatego najlepiej abyś odpisała na maila z wczoraj, wówczas konsultant udzieli wszystkich odpowiedzi. Jeżeli nie widzisz wiadomości od nas przejrzyj proszę wszystkie zakładki w Twojej skrzynce mailowej, ja widzę wyraźnie, że na każdą otrzymałaś odpowiedź.
nie mogę ich znaleźć w skrzynce 😞
ale mam informację od kupującego, który odebrał towar osobiście - że jest wszystko OK plus pisał do mnie, że wam też odpowiedział 🙂
z drugim brak kontaktu - ale do niego była wysyłka i pieniądze z payU do mnie trafiły jeszcze przed blokadą.
czy mam zrobić zdjęcie WSZYSTKICH wystawionych wczesniej przez mnie przedmiotów, które nadal posiadam?
@olaxanderka tak prześlij proszę zdjęcie całego oferowanego towaru, spróbuj proszę wyszukać wiadomość od nas po numerze Twojej sprawy - 14814699. Jeżeli nadal nie będziesz mogła jej znaleźć, napisz do nas ponownie tutaj i podaj od razu numer sprawy - będzie nam łatwiej odnaleźć wcześniejszy wątek.
wysłałam zdjęcia 3 wystawionych wcześniej przedmiotów z moim paszportem + zrzut z ekranu z odpowiedzią od kupującego, który odebrał towar osobiście- że jest OK - nie moze być inaczej. Błagam o pomoc 6400zł wisi w powietrzu od 22.03... nie wiem co mogę jeszcze zrobić ;( z drugim kupującym brak kontaktu - ale jeżeli coś byłoby nie tak to przecież by pisał dzwonił?