Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
widze że ten temat był już nie raz poruszany ale i ja napiszę.
Od zmian 14.02 dostajemy nie dosyć że po tyłku na Adsach, gdzie rentowność inwestycji spadła na tyle że zastanawiam się nad wycofaniem zupełnie środków z tego - koszty wystrzeliły w górę a zwrot z inwestycji spadł do do takiego poziomu że wolę te pieniądze dać pijakowi pod sklepem a teraz jeszcze coś takiego:
Udzielona została odpowiedź na to o godzinie 8:34.
Zaraz przez jakiś "błąd systemu" będą dalsze spadki trafności?
Proszę o sprostowanie sytuacji i zapewnienie że nie będzie miało to żadnego wpływu na moją sprzedaż.
Aczkolwiek i w to już nie uwierzę..
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzisiaj miałem to samo > klient napisał pytanie w nocy > odpowiedziałem ok 7.30 > za kilka godzin dostałem takie samo ostrzeżenie j/w > musiałem odpowiedzieć drugi raz
Spoko, przeproszą Cię za "błąd systemu" a czy dostałeś po tyłku w trafności czy nie to nigdy się nie dowiesz 😉 Ważne że hajs się zgadza
@cdw_net_pl Czy możesz przesłać tutaj lub na spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z widokiem tej konwersacji z klientem? Jeśli zdecydujesz się na wysłanie maila, w treści wiadomości podaj link do tego wątku.
Mam za małą rozdzielczośc ekranu by było widać więcej ale tam wyżej była już tylko dzisiejsza data
No to "bajka" - bo masz zarejestrowane to zdarzenie.
Ja czasem otrzymuję po kilka informacji dziennie od Allegro, że wiadomość do klienta nie została dostarczona z powodu błędu (lub coś w tym rodzaju) serwera odbiorcy wiadomości.
Ponieważ Allegro kontroluje treści wysyłanych wiadomości, to odpowiadając wycinam ze stopki adres sklepu internetowego (jak zapomniałem - to otrzymywałem ostrzeżenia) i nie używam żadnych słów w odpowiedzi, które mogłyby być zabronione przez Allegro.
@cdw_net_pl Wskazana wyżej odpowiedź została zaliczona do terminowych. Widać to w statystykach. Wygląda na to, że przypomnienie zostało błędnie przesłane.