Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, problem z aktualizacją statusu zwrotu dwóch przesyłek.
e8745290-d8e2-11ee-beb9-19f243435c81 przesyłka wisi jako w drodze od 7/03/2024 oraz 8ac59071-cb11-11ee-9400-f5d4a7cf02a6 status przesyłki 14/02 zgłoszona do zwrotu. W dyskusji problem, statusu brak, brak produktu, brak informacji. A pretensję od klientów rosnął... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pilna prośba o pomoc!
@BCGEnterprise Cześć. 🙂 Zwrot do zamówienia e8745290-d8e2-11ee-beb9-19f243435c81 dzisiaj został odebrany przez kuriera, zatem paczka jest w trakcie doręczenia: https://allegro.pl/kampania/one/kurier/sledzenie-paczki?numer=A000H71O22#
Z kolei we zwrocie do zamówienia 8ac59071-cb11-11ee-9400-f5d4a7cf02a6 w ogóle nie mamy dostępu do tej paczki: tak, jakby klient nie nadał jeszcze paczki lub nadał ją poza Allegro.
i co w takim wypadu zrobic, my paczki nie mamy numeru paaczki nie mam już dostepnego a przynajmniej nie widze. A klient chce zwrot środków.
@BCGEnterprise Dopytaj klienta, w jaki sposób zlecił zwrot, ewentualnie niech klient napisze do nas bezpośrednio tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Klientka nie skorzystała z kodu zwrotu. Otrzymała informację od pomocy allegro: "kinga_kw dochowała Pani wszystkich formalności i prawidłowo odstąpiła od umowy bez podania przyczyny. W tej chwili oczekujemy na zwrot pieniędzy przez sprzedającego. BCGEnterprise proszę zwrócić pieniądze kupującej. mogą się Państwo wstrzymać ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania przesyłki. Sprawę zaginionej przesyłki przekazałam do odpowiedniego działu. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową pod numerem sprawy: 40731285. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Proszę to zrobić poprzez Allegro Finanse. Jeżeli zwrot zostanie wykonany poza Allegro Finanse, proszę o załączenie w dyskusji potwierdzenia."
Jak mamy zwrócić pieniądze za produkt który pani sobie zwróciła bez informacji dla nas nie wiadomo gdzie i jeszcze do niej wrócił i sama też go nie odebrała.
@BCGEnterprise Cześć 🙂 Konsultantka odniosła się do tej sprawy: "mogą się Państwo wstrzymać ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania przesyłki. Sprawę zaginionej przesyłki przekazałam do odpowiedniego działu. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową pod numerem sprawy: 40731285. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości".
Tak wstrzymamy się, my ze swojej strony poprosiliśmy o dokumenty nadania jakie można wygenerować z konta inpost celem kontaktu z naszym opiekunem. Nie rozumiem tylko skoro zwrot do nadawcy nastąpił to czemu klientka nie odebrała ?