Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Dostałam sms od firmy altrus że jestem winna 35,14zl oraz numer konta do przelewu. Jedynym minusem jaki znalazłam na swoim koncie jest 0.20gr. Jak to możliwe? Czy to opłacić? Maila nie dostałam żadnego os firmy.
Nic nie płać, skontaktuj się z Allegro i wyjaśnij sprawę swojego zadłużenia; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095
Żadna firma nie może skutecznie wzywać do zapłaty SMS-em.
Dziękuję, napisałam do nich wiadomość.
sms z takiego z numeru.
@Client:68467873 Dziękuję za zrzut, ale tak jak pisałam wcześniej, aby wyjaśnić tę sytuację, najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z potencjalnym nadawcą tej wiadomości, firmą Altus. To oni będą w stanie sprawdzić, czy wiadomość, którą otrzymałaś jest prawdziwa, czy to próba oszustwa.
Dodzwoniłam się do firmy. Bardzo dziwne. Pan powiedział że numer jest na Pana Leszka P. podany w allegro i jego w tej sprawie szukają. Zadał pytanie tylko czy go znam. I koniec rozmowy. Dziękuję dowidzenia.
Witam mam pytanie odnośnie tego taa firma do mnie też pisala i na emialu i teraz na SMS że zalegam im 31 zł i konto bankowe co robić ?
@pdima1123 Na Twoim koncie Allegro jest zaległość w wysokości 30, 87 zł. Wykonaj wpłatę na dane, które otrzymałeś od firmy windykacyjnej.
@Client:68467873 Nie, nie wysyłaj proszę pieniędzy na to konto, ponieważ może to być próba wyłudzenia. Owszem, współpracujemy z firmą Altus, ale sprawdziłam Twoje konto i kwota, o której piszesz nie zgadza się z należnością w naszym systemie. Dlatego aby wyjaśnić tę sytuację skontaktuj się proszę bezpośrednio z firmą Altus: kontakt@altus-rms.pl lub po numerami telefonu:
22 319 85 14
22 319 85 11
22 319 85 10
22 319 85 29
22 319 85 21
@_HolaOla_ Firma windykacyjna zazwyczaj dolicza sobie na pokrycie kosztów windykacji. Tylko że 20 groszy nie powinniście zgłaszać do windykacji. Chyba że oni sobie sami rządzą w waszych danych, co jest chyba całkiem możliwe jak obserwuję waszą dziwną, nieskoordynowaną działalność.
Uzupełnienie: odesłanie klientki zgłaszającej problem w stylu "od Annasza do Kajfasza" to faktycznie dobra szkoła biurokratycznej jazdy. Gratulacje !!
@br. Nie wiem jaką działalność masz na myśli, ale zrobiłam wszystko co mogłam, aby pomóc tutaj autorce tego wątku. Tak jak pisałam, w naszym systemie nie ma informacji o takim zadłużeniu, więc może to być próba wyłudzenia, ale równie dobrze sprawa może dotyczyć należności za inne konto. Na podstawie tak niewielu informacji, które tutaj mamy nie jestem w stanie odpowiedzieć, czy nadawcą jest rzeczywiście firma Altus.
@_HolaOla_ Pewnie, ale telefon do firmy Altus przecież masz. Jeśli jednak klientka sama do nich zadzwoni to dla Was mniej problemów. Zgadłem?
@br. @Client:68467873 Wszystkie informacje, które posiadam wskazują, że to próba wyłudzenia, ale tylko firma Altus jest w stanie potwierdzić to na 100%.
@Client:68467873 bardzo proszę o kontakt z nimi pod wskazane przeze mnie numery lub adres mailowy.
Innego konta allegro nie posiadam. I nigdy nie posiadałam.
W sieci aż się mnoży od wpisów "firma Altus rms".
@_HolaOla_ - proszę o jasną i sensowną odpowiedź:
- czy to jest firma windykacyjna, z którą Allegro współpracuje?
- czy Allegro przekazuje/sprzedaje tej firmie długi, zobowiązania użytkowników serwisu Allegro?
- Jeśli tak, to czy są to kwoty rzędu kilka-kilkanaście zł? Czy nie lepiej w takim przypadku kontaktować się z użytkownikiem?
@_HolaOla_ - proszę o udzielenie odpowiedzi na te 3 pytania.
@maxr01 Już odpowiadam:
1. Tak, współpracujemy z firmą Altus.
2. Jako Allegro upoważniamy firmę Altus do wykonania wszystkich zgodnych z prawem czynności pozasądowych prowadzących do rozliczenia wierzytelności należnych od dłużników.
3. Oczywiście, że warto i przed przekazaniem należności do firmy windykacyjnej kilkuktornie informujemy użytkowników o konieczności uregulowania zobowiązania.
Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pisz śmiało.
@_HolaOla_ - Tak, mam pytanie.
Kasa za Smart jest chyba pobierana automatycznie za kolejny rok, nie płaciłem, a dalej mam Smart.
Moje zobowiązanie (5 zł z hakiem) z okresu chyba dwóch lat przed chwilą rozliczyłem - to chyba za wymiany monet na kupony. Swoja drogą - nie miałbym nic przeciw temu, żeby to też było automatycznie ściągane z karty - czy jest taka możliwość? Nie mam czasu na takie drobiazgi, a nie chcę byc potem ścigany przez firmy windykacyjne.
@maxr01 Na Twoim koncie widzę, że data wygaśnięcia subskrypcji Smart! to 22.04.2021 r. Wcześniej po zakończeniu rocznej subskrypcji uaktywniły się miesięczne, które opłaciłeś kodem. Być może podczas trwania rocznej subskrypcji próbowałeś aktywować Allegro Smart! w ten sposób?
Niestety opłata za korzystanie z Allegro, w tym za wymianę monet na kupon, nie może być automatycznie ściągana z karty. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości to się zmieni.
@_HolaOla_ Zgadzam się z @br. Jak współpracujecie z tą firmą można było to wyjaśnić z pozycji partnerów.