anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiadomość SMS od firmy Altus rms, czy to opłacić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:68467873
#7 Wielbiciel#

Witajcie. Dostałam sms od firmy altrus że jestem winna 35,14zl oraz numer konta do przelewu. Jedynym minusem jaki znalazłam na swoim koncie jest 0.20gr. Jak to możliwe? Czy to opłacić? Maila nie dostałam żadnego os firmy. 

Screenshot_20210406_142510_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41
xyz96
#21 Demiurg#

Nic nie płać, skontaktuj się z Allegro i wyjaśnij sprawę swojego zadłużenia; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095

Żadna firma nie może skutecznie wzywać do zapłaty SMS-em.

oznacz moderatorów
Client:68467873
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, napisałam do nich wiadomość. 

oznacz moderatorów
Client:68467873
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20210406_143933_com.android.mms.jpg

 sms z takiego z numeru. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:68467873 Dziękuję za zrzut, ale tak jak pisałam wcześniej, aby wyjaśnić tę sytuację, najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z potencjalnym nadawcą tej wiadomości, firmą Altus. To oni będą w stanie sprawdzić, czy wiadomość, którą otrzymałaś jest prawdziwa, czy to próba oszustwa. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:68467873
#7 Wielbiciel#

Dodzwoniłam się do firmy. Bardzo dziwne. Pan powiedział że numer jest na Pana Leszka P. podany w allegro i jego w tej sprawie szukają. Zadał pytanie tylko czy go znam. I koniec rozmowy. Dziękuję dowidzenia. 

oznacz moderatorów
pdima1123
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie odnośnie tego taa firma do mnie też pisala i na emialu i teraz na SMS że zalegam im 31 zł i konto bankowe co robić ? 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pdima1123 Na Twoim koncie Allegro jest zaległość w wysokości 30, 87 zł. Wykonaj wpłatę na dane, które otrzymałeś od firmy windykacyjnej.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:68467873 Nie, nie wysyłaj proszę pieniędzy na to konto, ponieważ może to być próba wyłudzenia. Owszem, współpracujemy z firmą Altus, ale sprawdziłam Twoje konto i kwota, o której piszesz nie zgadza się z należnością w naszym systemie. Dlatego aby wyjaśnić tę sytuację skontaktuj się proszę bezpośrednio z firmą Altus: kontakt@altus-rms.pl lub po numerami telefonu: 

22 319 85 14

22 319 85 11

22 319 85 10

22 319 85 29

22 319 85 21

 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Firma windykacyjna zazwyczaj dolicza sobie  na pokrycie kosztów windykacji.  Tylko że  20 groszy nie powinniście zgłaszać do windykacji. Chyba że oni sobie sami rządzą w waszych danych, co jest chyba całkiem możliwe jak obserwuję waszą  dziwną, nieskoordynowaną  działalność.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Uzupełnienie: odesłanie klientki  zgłaszającej problem w stylu  "od Annasza do Kajfasza" to  faktycznie  dobra szkoła biurokratycznej jazdy. Gratulacje !!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@br. Nie wiem jaką działalność masz na myśli, ale zrobiłam wszystko co mogłam, aby pomóc tutaj autorce tego wątku. Tak jak pisałam, w naszym systemie nie ma informacji o takim zadłużeniu, więc może to być próba wyłudzenia, ale równie dobrze sprawa może dotyczyć należności za inne konto. Na podstawie tak niewielu informacji, które tutaj mamy nie jestem w stanie odpowiedzieć, czy nadawcą jest rzeczywiście firma Altus.  

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Pewnie, ale telefon do firmy Altus  przecież masz. Jeśli jednak klientka  sama do nich zadzwoni to dla Was mniej problemów. Zgadłem?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@br. @Client:68467873 Wszystkie informacje, które posiadam wskazują, że to próba wyłudzenia, ale tylko firma Altus jest w stanie potwierdzić to na 100%.

@Client:68467873 bardzo proszę o kontakt z nimi pod wskazane przeze mnie numery lub adres mailowy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:68467873
#7 Wielbiciel#

Innego konta allegro nie posiadam. I nigdy nie posiadałam. 

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

W sieci aż się mnoży od wpisów "firma Altus rms".

- proszę o jasną i sensowną odpowiedź:

- czy to jest firma windykacyjna, z którą Allegro współpracuje?

- czy Allegro przekazuje/sprzedaje  tej firmie długi, zobowiązania użytkowników serwisu Allegro?

- Jeśli tak, to czy są to kwoty rzędu kilka-kilkanaście zł? Czy nie lepiej w takim przypadku kontaktować się z użytkownikiem?

- proszę o udzielenie odpowiedzi na te 3 pytania.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@maxr01 Już odpowiadam: 

1. Tak, współpracujemy z firmą Altus.

2. Jako Allegro upoważniamy firmę Altus do wykonania wszystkich zgodnych z prawem czynności pozasądowych prowadzących do rozliczenia wierzytelności należnych od dłużników. 

3. Oczywiście, że warto i przed przekazaniem należności do firmy windykacyjnej  kilkuktornie informujemy użytkowników o konieczności uregulowania zobowiązania. 

Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pisz śmiało. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

- Tak, mam pytanie.

Kasa za Smart jest chyba pobierana automatycznie za kolejny rok, nie płaciłem, a dalej mam Smart.

Moje zobowiązanie (5 zł z hakiem) z okresu chyba dwóch lat przed chwilą rozliczyłem - to chyba za  wymiany monet na kupony. Swoja drogą - nie miałbym nic przeciw temu, żeby to też było automatycznie ściągane z karty - czy jest taka możliwość? Nie mam czasu na takie drobiazgi, a nie chcę byc potem ścigany przez firmy windykacyjne.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@maxr01 Na Twoim koncie widzę, że data wygaśnięcia subskrypcji Smart! to 22.04.2021 r. Wcześniej po zakończeniu rocznej subskrypcji uaktywniły się miesięczne, które opłaciłeś kodem. Być może podczas trwania rocznej subskrypcji próbowałeś aktywować Allegro Smart! w ten sposób?

Niestety opłata za korzystanie z Allegro, w tym za wymianę monet na kupon, nie może być automatycznie ściągana z karty. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości to się zmieni.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

@_HolaOla_ Zgadzam się z @br. Jak współpracujecie z tą firmą można było to wyjaśnić z pozycji partnerów.

oznacz moderatorów