Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry bardzo proszę o sprawdzenie reklamacji nr 1405608/2025 Jest to reklamacja którą kupująca złożyła dzisiaj a ja poprosiłam o uzupełnienie danych, teraz chciałam sprawdzić czy Pani kupująca już odpisała i jest informacja o nowej wiadomości jednak kiedy przechodzę do reklamacji nie widzę nowych wiadomości. Bardzo proszę o sprawdzenie czy to błąd czy faktycznie jest wiadomość.
Wiem, że podałeś mi numer reklamacji ale potrzebowałbym numer zamówienia, proszę podaj mi go.
Zamówienie z dnia 14 lis 2025, 13:22 Numer zamówienia 8586c120-c154-11f0-acb0-054631efe059
Sprawdziłam jeszcze raz cały czas wszystko wygląda tak samo
Wracam do Ciebie z odpowiedzią.
Sprawdziłem to z zespołem eksperckim i my po swojej stronie widzimy tą wiadomość od klienta. Dlatego proszę w pierwszej kolejności o wyczyszczenie cookies to powinno pomóc.
wyczyszczenie nie pomogło, wiadomości nie widzę
Ostatnia wiadomość na czacie to wiadomość od czatbota o tym że proszę o uzupełnienie danych
Zmiana przeglądarki też nie pomaga
Rozumiem, działam dalej w Twojej sprawie i wrócę z odpowiedzią.