Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nijak. Czarna lista jest tylko na głównym, tylko na pół roku i tak udziwniona, że musiałby nastąpić cud, żebyś dał radę tam klienta wrzucić.
wiem,wcześniej dodawałam takich klientów, a po jakimś czasie sama ich usuwałam, a teraz niestety nie można tak(((. Może ktoś podpowie, co mam zrobić w takiej sytuacji: klientka otworzyła dyskusję, twierdząc, że towar jest inny, niż zamówiła. Napisała, że zamówiła rozmiar XL/XXL, a otrzymała 6XL/7XL.
To jednak nieprawda, ponieważ to, co otrzymała, faktycznie jest rozmiarem XL/XXL. Na metce podano po prostu dwa warianty rozmiarów: 6^a XL/7^a XXL. (Czasami producenci zapisują na metkach różne standardy rozmiarów, np. 6-XL, aby dopasować je do różnych rynków).
Dodatkowo w opisie produktu na stronie były jasno podane dostępne rozmiary oraz ich dokładne wymiary. Wymiary wskazane dla XL/XXL w opisie produktu idealnie odpowiadają temu, co otrzymała klientka.
co mogę zrobić,żeby ta klienta więcej nie kupuwała u nas w sklepie
Towar niedostępny lub okazał się uszkodzony / kosmici ukradli, status zamówienia anulowano, bezzwłoczny zwrot środków i wniosek o rabat transakcyjny. Głupi portal, głupie rozwiązania - gramy na pochyłym boisku więc nic mądrzejszego nie wymyślimy.
Tylko po takiej operacji kupujący wciąż ma prawo do wystawienia komentarza i oceny produktu nawet jak go nie otrzymał, niedawno było to opisywane na forum.
Ojej oznakę harcerza naiwniaka od Allegro stracę;) To jak się ktoś prowadzi tylko korpo zasadami, to płacić, wysyłać w środku nocy, być na stracie i najważniejsze nie płakać na forum tylko zawsze chwalić Alle_drogo.
fajnie😂jak można ocenić to, czego nie dostałeś🙄. Tragedia
Według Allegro może ocenić to na podstawie zdjęć już zaraz po zakupie.
@Silkly Widocznie bardzo ją wystraszyłaś tą rozmiarówką . Przytyć się zdarza ale żeby aż tyle-(żart) . Teraz to dopiero jak klient podpadnie trzeci raz można go zablokować i musi to być regulaminowy powód blokady.
@Silkly Do zakładki Moi nieaktywni kupujący - możesz dodać klienta, jeżeli masz do tego uzasadniony powód np. często składa zamówienia, których nie opłaca łamiąc regulamin Allegro i wskażesz minimum 3 takie przypadki. Klientka rozpoczęła dyskusję, do czego ma prawo i należy wyjaśnić zgłoszony przez nią problem. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.
Zrezygnować ze sprzedaży, 100% skuteczności.