Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem aby nadać 2 paczki do klientów którzy wybrali opcję za pobraniem. Wyskakuje mi komunikat: Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę. Niedawno dodałem w opcjach dostawy tą opcję za pobraniem i są to 2 pierwsze zamówienia od klientów z tą możliwością zapłaty przy odbiorze. Być może nie zaznaczyłem czegoś w ustawieniach lub gdzieś nie wpisałem nr konta? Nie wiem o co chodzi. Bardzo prosze o pomoc
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
podłączam się do pytania, my udostępniliśmy dostawę allegro kurier dpd za pobraniem i przy nadawaniu wczytało kwotę pobrania oraz dane firmy + mój rachunek bankowy i system "wyrzuca" ten rachunek bankowy jako błąd, przypuszczam, że chodzi o litery PL przed numerem rachunku, ale system nie pozwala tego zmodyfikować
Ja udostępniłem 3 dni temu Allegro UPS. Przy adresowaniu wywalało mi błąd, że adres e-mail odbiorcy jest nieprawidłowy. Dziś to rozwiązałem. Przesyła adresowana przez "wysyłam z Allegro". Trzeba być zalogowanym na danym koncie, żeby zaadresować przesyłkę.
Może to coś pomoże...
@KaroMarkt @Reverie73 abyśmy mogli to zweryfikować, podajcie mi proszę numery tych zamówień oraz prześlijcie zrzut ekranu z tym komunikatem.
NR ZAMÓWIENIA 134bb860-7cad-11ee-86a7-1f4028bf2dd7
@Reverie73 dziękuję, nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem Twojego problemu, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość.
@KaroMarkt @Reverie73 Ogólnie to udostępnianie odbiorów osobistych czy też za pobraniem to jest często proszeniem się o kłopoty . Lepiej wysyłać dopiero jak pieniądze znajdą się na koncie.
Dzięki, ale czy pobranie nie jest jednym z wymogów do Smarta? Bo faktycznie chętnie bym zrezygnowała z tej opcji....
Nie jest jak mi wiadomo 🙂
No to super, wyłączam, dzięki:)
@Reverie73 Czy problem jest nadal aktualny? Sprawdziliśmy ten błąd w systemie i w ustawieniach konta Allegro masz ustawione dane firmy z cudzysłowem, natomiast w Wysyłam z Allegro masz możliwość edycji i usunięcia znaków "". Po usunięciu znaków, dane powinny być już poprawne.
Czy próbowałaś usunąć "" i dopiero potem nadać przesyłkę?
Tak, dziękuję, poszło