anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, mam problem aby nadać 2 paczki do klientów którzy wybrali opcję za pobraniem

KaroMarkt
#1 Nowicjusz#

Witam, mam problem aby nadać 2 paczki do klientów którzy wybrali opcję za pobraniem. Wyskakuje mi komunikat: Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę. Niedawno dodałem w opcjach dostawy tą opcję za pobraniem i są to 2 pierwsze zamówienia od klientów z tą możliwością zapłaty przy odbiorze. Być może nie zaznaczyłem czegoś w ustawieniach lub gdzieś nie wpisałem nr konta? Nie wiem o co chodzi. Bardzo prosze o pomoc

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Reverie73
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

podłączam się do pytania, my udostępniliśmy dostawę allegro kurier dpd za pobraniem i przy nadawaniu wczytało kwotę pobrania oraz dane firmy + mój rachunek bankowy i system "wyrzuca" ten rachunek bankowy jako błąd, przypuszczam, że chodzi o litery PL przed numerem rachunku, ale system nie pozwala tego zmodyfikować

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Ja udostępniłem 3 dni temu Allegro UPS. Przy adresowaniu wywalało mi błąd, że adres e-mail odbiorcy jest nieprawidłowy. Dziś to rozwiązałem. Przesyła adresowana przez "wysyłam z Allegro". Trzeba być zalogowanym na danym koncie, żeby zaadresować przesyłkę.

Może to coś pomoże...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KaroMarkt @Reverie73 abyśmy mogli to zweryfikować, podajcie mi proszę numery tych zamówień oraz prześlijcie zrzut ekranu z tym komunikatem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Reverie73
#9 Pomysłodawca#

Reverie73_1-1699363832956.png

 

Reverie73_0-1699363761428.png

NR ZAMÓWIENIA 134bb860-7cad-11ee-86a7-1f4028bf2dd7

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Reverie73 dziękuję, nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem Twojego problemu, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@KaroMarkt @Reverie73 Ogólnie to udostępnianie odbiorów osobistych czy też za pobraniem to jest często proszeniem się o kłopoty . Lepiej wysyłać dopiero jak pieniądze znajdą się na koncie.

oznacz moderatorów

Reverie73
#9 Pomysłodawca#

Dzięki, ale czy pobranie nie jest jednym z wymogów do Smarta? Bo faktycznie chętnie bym zrezygnowała z tej opcji....

oznacz moderatorów

PAULOWNIE
#8 Zapaleniec#

Nie jest jak mi wiadomo 🙂

oznacz moderatorów

Reverie73
#9 Pomysłodawca#

No to super, wyłączam, dzięki:)

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Reverie73 Czy problem jest nadal aktualny? Sprawdziliśmy ten błąd w systemie i w ustawieniach konta Allegro masz ustawione dane firmy z cudzysłowem, natomiast w Wysyłam z Allegro masz możliwość edycji i usunięcia znaków "". Po usunięciu znaków, dane powinny być już poprawne.

Czy próbowałaś usunąć "" i dopiero potem nadać przesyłkę? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Reverie73
#9 Pomysłodawca#

Tak, dziękuję, poszło

oznacz moderatorów