Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Skontaktuj się ze sprzedającym - przesyłka wróci do niego i jak opłacisz ponowną wysyłkę to najpewniej nie będzie on robił problemu aby ją do Ciebie nadać ponownie.
@brzbrothers Lepiej było poprosić o przedłużenie odbioru, tak jak to robi tu mnóstwo ludzi codziennie. A tak trzeba będzie poprosić sprzedawcę o ponowną wysyłkę, i pokryć jej koszt. Na wszelki wypadek podaj numer przesyłki lub zamówienia, może moderacja coś jeszcze poradzi @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@brzbrothers jeżeli przesyłka nie została jeszcze zwrócona do nadawcy możemy przedłużyć czas na jej odbiór. Podaj proszę numer przesyłki 🙂